2 computers met elk outlook 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvcgraphics

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2002
Ik zou graag op de 2 pc's waar er outlook 2010 staat
-contacten synchroniseren
-agenda synchroniseren
-taken synchroniseren
-mails synchroniseren

Kan iemand me uitleggen hoe ik dat doe?
Ik heb ook een nas in het netwerk waar ik die PST file kan plaatsen, dar word een back up elke week genomen.
Ik zou moeten weten (denk ik) hoe ik outlook naar *pst kan veranderen of zo op de nas.

Dank u wel,
Didier

Laatst bewerkt:
Hoi,

Twee vragen:
- wordt Outlook op deze pc's tegelijkertijd gebruikt?
- wordt Outlook op deze pc's steeds door dezelfde persoon gebruikt of meer personen?

antwoorden ;-)

Twee antwoorden:
- wordt Outlook op deze pc's tegelijkertijd gebruikt?
ja...
- wordt Outlook op deze pc's steeds door dezelfde persoon gebruikt of meer personen?
meerdere

kheb hier iets gevonden van google, miss is dat wel iets?
als ik nu 2 outlooks laat synchroniseren met een google account.
kzal da ff testen.

http://www.google.com/support/calendar/bin/answer.py?answer=89955&topic=13948

heeft er iemand ervaring met dit?

Tja ....

En ik kan je nu al vertellen dat het niet gaat werken zoals 'jullie' het willen ....:p

En nu?

Is er ook een oplossing?
Ik denk dat er velen zijn met mijn probleem ee,
gat in de markt?

Hoi,

Wat is je probleem .... ?
Als je tussen twee pc's de outlookgegevens van meerdere gebruikers (want die vragen van mij heb je zo beantwoord) wilt 'synchroniseren' zal dat niet lukken, want dan wordt het een grote janboel.
Stel jij en je collega hebben beiden een papieren agenda, en die gebruiken jullie allebei om je afspraken in te schrijven ..... zoiets?
Want dat is wat je suggereert. En dan niet alleen de angenda, maar ook al jullie mailtjes .... etc. etc.

Dus ik denk dat je je wat exacter moet uitdrukken of je weet eigenlijk niet goed wat je wilt.

hoi..

Hoi...
Ik weet heel goed wat ik wil.

Ja, ik en Celine willen samen 1 agenda, 1 contacten, 1 task, 1 email hebben samen op 2 pc's.

als je 1 contact toevoegt op de ene pc moet je het ook op de andere pc zien.
Als je 1 email krijgt moet je ze op de 2 pc's zien
Als je 1 apointment in de agenda zet moet je ze op de 2 zien
ALs je 1 task zet moet je ze op de andere ook zien.
en dit ook bij verwijderen.

mag eventueel voor elke persoon eenander kleurtje zijn (automatisch of niet, ik ben niet moeilijk ;-))

Simpel toch? en dit voor de 4 dingen hierboven beschreven.

Ik heb outlook 2010 officieel gekocht voor ons bedrijf en ik denk dat dit wel het baste pakket is ooit. niet?
Volgens de kleine lettertjes mag je die op 2 pc's gebruiken. (desnoods koop ik die nog eens.)

thanx

Laatst bewerkt:
Hoi,

Dat is al heel wat duidelijker.
Je wilt voor twee mensen één outlook-omgeving gebruiken.
Probleem:
PST-bestand is een persoonlijk bestand.
Het kan dan ook tegelijk maar door één opgestarte Outlook-omgeving worden gebruikt.

Je kunt het PST-bestand inderdaad op de server zetten en regelen dat op beide pc's onder outlook hetzelfde bestand wordt gebruikt ..... alleen NIET tegelijkertijd.
Als op computer 1 Outlook is opgestart met het bewuste pst-bestand krijgt Outlook op de tweede computer een foutmelding dat het (pst-)bestand al in gebruik is.

ah zo,

En bestaan er daar geen trucjes voor?
Aleja, is toch een ferme rem voor zo'n software pakket?

mvg Didier

Hoi,

Ja dat kan wel, maar dan zou je met een mailserver moeten werken en dat is een dure grap, zéker voor gebruik door twee personen.
Er zijn ook andere oplossingen die door andere softwarebedrijven zijn gemaakt, maar je praat dan al gauw over ettelijke honderden euri's

OlFolders

Opusflow (volgens mij alleen de Agenda .... )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan