2 computers naar 1 beelscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

glenn cremers

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2009
hallo,

Ik heb sinds kort een laptop en ik had thuis al een pc. Deze pc heb ik aangesloten op twee verschillende beeldschermen.
Nu zou ik het fijn om ook de laptop op deze beeldschermen aan te sluiten aangezien dit een stuk makkelijker werkt. Mijn idee is het volgende (zie tekening)schermen.jpg kan iemand mij vertellen of dit werkt en of deze hardware die hiervoor nodig is redelijk goedkoop is.
Ik zet of mijn pc aan of mijn laptop. niet allebei tegelijk.

m.v.g.

Glenn Cremers

Laatst bewerkt:
Volgens mij zou het moeten kunnen met een splitter kabel op je VGA monitor (klik]) en een splitter aan je DVI monitor (klik). Ik moet alleen nog even kijken of het zo in de praktijk ook wel mogelijk is (in theorie wel).

Er zijn ook KVM switches, waardoor je maar 1 toetsenbord, 1 muis en 1 set speakers nodig hebt, zonder dat je alles los hoeft te koppelen, ik weet niet of dat het idee is?

Laatst bewerkt:
Oke door die KVM switch heb ik precies gevonden wat ik wilde. Alleen vraag ik me af op jou theoretische manier voor die DVI monitor werkt. Met de KVM switch kan ik het VGA scherm prima gebruiken alleen nu wil ik dus ook graag weten of iemand weet of bovenstaande manier werkt. Weet iemand dit?

Dat DVI scherm kan je ook op de KVM switch aansluiten, alleen heb je dan een DVI>VGA adapter nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan