2 dezelfde gebruikersaccounts

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hope2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Hope2

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Heb op de nieuwe laptop van mijn zus alles terug gezet naar fabrieksinstellingen. Er is 1 account (administrator) waarmee ingelogd wordt. Na het installeren van de Windows updates staan er op het inlogscherm 2 dezelfde administratoraccounts (zelfde naam, zelfde afbeelding, zelfde paswoord). Als ik bij de gebruikersaccounts ga kijken zie ik dat er maar 1 account is (nl. de administrator). Hoe krijg ik die 2e afbeelding op het inlogscherm weg?

kijk eens bij C:\ gebruikers als daar 2 accounts staan met zelfde bestanden kan je de ene weggooien en behoud je de andere want ik geloof dat je je administators account niet kan verwijderen.

Start>Configuratiescherm>Gebruikersaccounts> Een ander account beheren en zorg dat je die verwijdert.

Wat zie je staan bij:
Start | Configuratiescherm | Systeem
Bij taken linksboven: Geavanceerde systeeminstellingen
(Je zit nu op tabblad 'geavanceerd')
Gebruikersprofielen - knop 'instellingen'

Hier kun je zien welke gebruikersprofielen op je systeem aanwezig zijn.

Als ik kies voor ander account beheren, dan zie ik enkel de administrator en een gastaccount (die uitgeschakeld is, en trouwens een ander icoontje heeft) staan.
Bij gebruikersprofielen staat er maar 1 lokaal profiel.

Alles is opgelost. Windows heeft na enige dagen nog een update binnengehaald en daarna was er maar 1 account meer om in te loggen. Wel was de afbeelding van de account ineens verandert (maar dat is gauw opgelost).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan