• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 draaitabellen op 1 tabblad mogelijk ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

leeuwin

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2004
Is het mogelijk om 2 verschillende draaitabellen onder elkaar te plaatsen op 1 tabblad ?

En als het mogelijk is, zou dit dan mogelijk zijn met als rapportfilter met dezelfde ingave.

Is de locatie van de 2e draaitabel dynamisch te bepalen.
Het kan mogelijk zijn dat bij wijziging van de bovenste draaitabel dat deze de onderste draaitabel overlapt. Is hier een oplossing voor ?

Op een werkblad met 1048576 rijen en 16384 kolommen lijkt me ruimte niet het probleem.

Draaitabellen niet onder elkaar zetten, maar naast elkaar. Of anders, zoals SNB suggereert, met voldoende lege rijen onder de bovenste draaitabel.

Greetz/Excelbat

Ik ben aan het zoeken naar een manier om verschillende gegevens van 3 tabbladen weer te geven op 1 tabblad als totaaloverzicht waarbij het projectnr. (veld dat op alle drie tabbladen voor komt) het overkoepelende gegeven is van deze 3 tabbladen.

Ik hoopte een overzicht te kunnen maken waarbij de gegevens van 2 tabbladen als draaitabellen neer te zetten en de overige gegevens met vert.zoeken toe te voegen.
Ik zal nog verder moeten zoeken en nadenken hoe ik dit op de beste manier kan doen.

Wij/jij blijven om de hete brei heen draaien. Plaats eens een excel-voorbeeld-bestandje zonder gevoelige info. Dan komt er vast wel een panklare oplossing.

Greetz/Excelbat

Bijgaand voorbeeld bestand.

Tabblad Projecten algemene informatie over projecten
Tabblad Data > Vastlegging van de gewerkte uren
Tabblad Materialen > vastlegging gebruikte materialen

Op het tabblad Overzicht is het gewenste resultaat en zoals ik het nu heb ingericht.
Nadeel van deze manier is dat de regels van het tabblad Data en Materialen weer gegeven worden in volgorde dat zij zijn ingegeven.
Door de formule zijn ze op tabblad Overzicht niet op datum te sorteren, wat wel de wens is.Bekijk bijlage 2018_Urenregistratie_voorbeeld.xlsm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan