2 dsen doen niets meer na gebruik dstt

Status
Niet open voor verdere reacties.

estherdanielle

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2010
Berichten
5
Hoi heb een dstt gekocht stopte hem in mijn dochters ds nu doet de ds niets meer er gaat alleen een lampje branden voor een sec als ik de oplader in de ds doet.Helaas was ik zo slim om het kaartje in een andere ds te stoppen nu doet die ook niets meer. baterijen doen het nog wel DS geleend voor op vakantie en opladers zijn ook nog in orde.
heb het kaartje in ds gestopt ds aangezet maar hij deed niets.
heb dus 2 dsen vergald en heb geen idee waardoor.
 
nee hij gaat helemaal niet meer aan de enige reactie die ik krijg is als ik de oplader er aan koppel krijg ik een tel een orange lampje van de oplader.
 
op internet ik heb al gekeken en het zou kunnen dat het een fake is want hij ziet er niet hetzelfde uit als de eerste die ik heb gekocht.
 
bedankt. Ben geen expert zoek een dstt oude site waar ik ze gekocht heb was er niet meer dus heb gewoon gegoogled en er een gekocht zag er op internet het zelfde uit.
 
Je zou met één van beide kunnen proberen om de batterij er 1 minuut uit te halen (kruiskop schroevendraaier, 1 schroefje losmaken, batterij er voorzichtig uitwippen, vervolgens weer terugzetten), hierdoor wordt de DS gereset naar fabriekstoestand...

Maar het is ook mogelijk dat de DSTT de hardware beschadigd heeft......
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hebben we ook al geprobeerd. heb al verder op internet het een en ander opgezocht maar dan hebben ze het over solderen en zo ik hoopte op iets wat voor mij ook te doen is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan