2 facebook accounts op 1 email adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bo3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2013
Berichten
1
Hallo, ik zit met het volgende probleem. Mijn echtgenote heeft een Facebook account met ons gezamenlijk emailadres. Onlangs heb ik óók een Facebookaccount aangemaakt. Ik heb daarbij echter hetzelfde emailadres aangemaakt. Nu is het emailadres aan het laatst aangemaakt account gekoppeld (die van mij dus) en kan mijn echtgenote haar account niet meer benaderen. Kan dit worden opgelost zonder dat mijn echtgenote een nieuwe account moet aanmaken? Deze vraag is hier al eens eerder gesteld en er is toen een oplossing voor gevonden. Deze oplossing is echter niet te vinden omdat de vraag is gesloten. Wie weet de oplossing? Alvast bedankt!!
 
Dag Bo3,

Ik weet dat het vrij lang mogelijk is geweest om dit te doen met een gmail account (niet 100% zeker of dit nog steeds werkt), verder was het volgens mij niet mogelijk.. :confused:
Je kan uiteraard heel makkelijk een extra e-mailadres aanmaken, adviseer ik sowieso aangezien je tegenwoordig bij online registraties e.d. ook altijd een e-mail moet opgeven. Zo kun je bijvoorbeeld privemail en overige mail gescheiden houden.

Vriendelijke groet,

Bart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan