2 firefox ergernissen

• Onderwerp starter Onderwerp starter ekain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ekain

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2007
1. Elke keer als ik firefox opstart vraagt hij: wil je deze browser als standaarbrowser instellen dus dan klik ik op ja en op het vinkje: mij dit niet nog een keer vragen, vervolgens als ik firefox weer opstart vraagt hij weer hetzelfde !?!? idd vervelend

2. Elke keer als ik naar een beveiligde pagina ga bijv gmail dan vraagt hij: u treed een beveiligde pagina binnen gaat u akkoord (zoiets) dan zeg ik ja en klik ik weer het vinkje aan van: mij dit niet nog een keer vragen en hij blijft het vragen op elke beveiligde site :S

Hm, je hebt dus last van die meldingen.

Misschien proberen om dat op een andere manier uit te zetten?

Klik in FireFox op Extra » Opties » Beveiliging.

Vink aan: Mij vertellen of de website die ik bezoek een vermoedelijke bevalsing is.
En dan het bolletje selecteren: Controleren met behulp van een gedownloade lijst met verdachte websites.

En waarschijnlijk als die vraagt over dat je FireFox als standaart pagina wilt instellen, is er iets anders die dat waarschijnlijk doet, of het is een bug.

Probeer dit ook anders uit te zetten:
Extra » Opties » Algemeen

Onderaan onder het kopje Standaardwaarden systeem, moet je dan uitvinken:
Altijd tijdens het opstarten controleren of FireFox de standaart browser is.

Hoop dat het hiermee voorbij is.

die instellingen staan bij mij al standaard zo het is wel zo als ik naar algemeen en dan bij standaardwaarde systeem ga en ik klik op nu controleren geeft hij steeds aan dat firefox niet de standaardbrowser en vraagt hij wilt u er de standaardbrowser van maken dan klik ik dus op ja en dan klik ik weer op controleren en dan zegt hij weer dat het niet de standaarbrowser is :S

Laatst bewerkt:
Heb je in Internet Explorer die optie ook uitgeschakeld? Kan best zijn dat IE elke keer weer op standaard wordt gezet.

dat zou het serieus wel eens kunnen zijn ;) iig kheb bij IE een vinkje weggehaald bij: melding geven wanneer IE niet de standaardbrowser is dus ik denk dat dat de oplossing was

ps: nu nog vraag 2 :P

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan