2 folders voor dezelfde gebruikersaccounts

Status
Niet open voor verdere reacties.

fwalravens

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2002
Omdat ik een nieuw moederbord heb geinstalleerd, heb ik XP home ook opnieuw moeten instaleren. Ik heb dit over de oude installatie heen gedaan met de aanname dat ik dan nog steeds bij mijn oude documents en settings zou kunnen.
Nu heeft XP een 2e folder aangemaakt met dezelfde naam (bijna):

oud: Charlotte
nieuw: Charlotte.boven

"boven" is de naam van de PC

probeer ik nu de folder "Charlotte"te openen dan komt er de foutmelding:
c:\document and settings\Charlotte niet toegangkelijk
Toegang geweigerd

Ik heb het al geprobeerd in de veilige modus als administrator, maar toen kwam dezelfde foutmelding.

Iemand enig idee hoe nu verder?

Ideeen te over, maar wat wil je exact, wil je bij je documenten kunnen zodat je ze kan kopieren ? Of wil je dat de oude dir ipv de nieuwe gebruikt gaat worden ?

Het eerste is wel te doen, maar dan moet ik even weten of je xp home of prof hebt, of je in een domain zit (waarschijnlijk niet) etc.
Vervolgens dien je owner te worden van deze oude map, en dan kan je ook lees en schrijfrechten toekennen aan de bestanden en vervolgens kopieren.

Wat mij het makkelijkste lijkt is dat je mij die antwoorden ook even mailt, dan stuur ik je wel ff m'n gsm nummer, dit gaat nl wat makkelijker over de telefoon.

Chris@bse-pro.nl

Bedankt voor je antwoord. Ik ben reeds van hulp voorzien en heb (voorlopig) even genoeg van herinstalleren. Groeten, Fred

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan