Nog een vraagje voor de experts.
Is het mogelijk om 2 formules in 1 cel te gebruiken?
Wat ik bedoel, waneer er in mijn bestand in Cel D10 een nummer staat dan pakt hij bij vertikaal zoeken gegevens uit de bron en zet hij die in cel B10.
Nu wil ik dat wanneer een nummer in Cel C10 wordt geplaatst dat hij andere gegevens( ook uit de bron) in Cel B10 plaatst die ook al gebruikt wordt.
Dus bij invullen Cel D10 zet hij bijvoorbeeld A neer in Cel B10.
en bij invullen Cel C10 dat hij dan bijvoorbeeld B neerzet in Cel B10
Of Cel D10 of Cel C10 wordt ingevuld en niet beiden!
De formule die ik gebruik voor de Cel D10 is:
=ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN(D10;Bron!A1
1188;2;ONWAAR);Bron!A1)
Hoop dat het een beetje duidelijk is
Bekijk bijlage Nieuwe Weeklijst TDNI Week 9-2018 TEST.xlsx
Bedankt alvast!
Hans
Is het mogelijk om 2 formules in 1 cel te gebruiken?
Wat ik bedoel, waneer er in mijn bestand in Cel D10 een nummer staat dan pakt hij bij vertikaal zoeken gegevens uit de bron en zet hij die in cel B10.
Nu wil ik dat wanneer een nummer in Cel C10 wordt geplaatst dat hij andere gegevens( ook uit de bron) in Cel B10 plaatst die ook al gebruikt wordt.
Dus bij invullen Cel D10 zet hij bijvoorbeeld A neer in Cel B10.
en bij invullen Cel C10 dat hij dan bijvoorbeeld B neerzet in Cel B10
Of Cel D10 of Cel C10 wordt ingevuld en niet beiden!
De formule die ik gebruik voor de Cel D10 is:
=ALS.FOUT(VERT.ZOEKEN(D10;Bron!A1

Hoop dat het een beetje duidelijk is
Bekijk bijlage Nieuwe Weeklijst TDNI Week 9-2018 TEST.xlsx
Bedankt alvast!
Hans