2 fouten bij openen database

Status
Niet open voor verdere reacties.

the cable guy

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2001
Hallo,

Ik krijg bij het openen van een database 2 foutmeldingen.

Heeft iemand enig idee hoe ik die foutmeldingen weg kan krijgen.

Zie bijlagen voor foutmeldingen

MVG,
Pim

het 1e plaatje weet ik zo niet, maar de 2e, is naar mijn menig simpel op te lossen door in de macro het formuliernaam aan te passen en dan krijg je dze foutmelding niet meer. Het lijkt erop dat in de macro nog een oud formuliernaam staat wat niet gewijzigd is. DB openen en in de macro naam wijzigen van desbetreffende formulier en probleem opgelost.
Misschien een oplossing voor het 1e plaatje> Maak een nieuwe DB en importeer alles van uit je DVD.mdb bestand. en sla hem op met een nieuwe naam. (weet nie zeker of dat helpt)

De eerste foutmelding moet je gaan zoeken in de beveiligingsinstellingen. Hij komt vaker voor bij het openen van bestanden in IE. Ik ben niet heel erg ervaren met XP, maar waarschijnlijk zit het ergens in het configurateischerm...

De tweede kan ook nog zitten bij Tools(Extra) --> Startup(opstarten). Daar kun je een opstart formulier aangeven. Als dit formulier niet bestaat krijg je de genoemde foutmelding.

Grtz,

He,

Hartstikke bedankt de ene fout is nu indd weg :)

Ik blijf alleen met deze fout zitten.

Iemand enig idee wat dit inhoud?

MVG ,
Pim

Ik heb nu het beveiligingsniveau van de macro op laag gezet (extra-->macro-->beveiliging) en de error is weg.

Kan dit kwaad op het op laag te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan