2 front speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

just someone

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2010
hi all,
ik heb ook weer een probleem,, :S

ik heb een 5.1 surround setje voor mijn pc, alleen nu hebben mijn voorste 2 het (opgegeven) behalve als ik ze met mijn center of rear vervang in mijn pc, doen ze het wel.

dus het groene aansluitinkje in mijn geluidskaart lijkt ineens uit het niets defect geraakt te zijn. (het gebeurde dus uit het niets, ik was aan het gamen en kwam ineens tot de conclusie dat sommige geluiden het niet meer doen)

de instellingen staan goed en de drivers zijn net nieuw geïnstalleerd.
dit probeem heb ik sinds vanmiddag en het zijn dus niet de boxen.

Zoals je dit beschrijft lijkt het erop dat de geluidskaart kapot is. Als het een geluidskaart is die onderdeel uitmaakt van het moederbord kijk ik daar niet van op, dat ben ik al heel wat keertjes tegen gekomen. De oplossing is simpel: een geluidskaart in een PCI-slot steken (leen er eerst een van iemand om te kijken of dat echt het probleem oplost) en daar de speakers op aansluiten. Vergeet niet om in de BIOS de on board geluidskaart uit te schakelen.

Laatst bewerkt:
ik heb een geluidskaart in een extra pci slot, mijn moederbord ondersteund jammer genoeg maar 2.1 setjes, en verder ken ik niemand/heb ik zelf geen extra gteluidskaart :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan