2 gebuikers voor outllook instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

banjo

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2001
hallo, ik heb op mijn pc office 2007 geinstalleerd en werkt perfekt, nu heb ik er een 2e gebruikersaccount voor mijn vrouw ingesteld.
Als ik nu haar gebruikersaccount open en wil outlook gebruiken dan gaat outlook ongeveer 1 minuut aan het installeren en ik kan dan oulook gewoon gebruiken.
Alles werkt 100% maar ik wil van dat installeren af.
Hoe moet ik eea instellen ?????
gr Banjo

dat is snel, maar iedere keer als ik oulook open gaat hij weer installeren, daar wil ik vanaf.
G Banjo

Ja, maar wat moet ik me bij installeren inbeelden? Als je Outlook opent, start de installatiewizard van Office?

nee, de installer komt in beeld, loopt ongeveer een minuut en dan opent outlook probleemloos

nee, de installer komt in beeld, loopt ongeveer een minuut en dan opent outlook probleemloos

Heb je het proces bij de eerste keer soms - wellicht uit ongeduld - doorbroken?

Probeer eens een volgende account tijdelijk aan te maken, start deze op en laat Windows zijn werk doen om alle instellingen in orde te maken.
Sluit de nieuwe account af.
Start opnieuw op en open dan pas voor het eerst Outlook.
Ook dan moet je weer wachten want er moeten installatiebestanden worden geladen. Je moet in die tussentijd dus niet allerlei andere zaken gaan zitten doen!
Nadat je de installatie doorlopen hebt bij het eerste gebruik van Outlook onder deze account en hij 'draait' sluit je hem af, de account af, start de account weer en opent Outlook weer ..... en nu?
Vaak is de belangrijkste oorzaak 'ongeduld' bij de eerste installatie, die nu eenmaal wat langer schijnt te duren naarmate het versienummer van Microsoftprodukten omhoog gaat ... :p

hoi, bedankt voor je reaktie, tijdens het installeren kreeg ik steeds de melding dat er geen versleutelde verbinding kon worden gemaakt met de mailserver, het wilde helaas niet lukken en ik heb de account verwijderd.
nu heb ik wel een eigen e-mil account op de outlook van mijzelf gemaakt en een nieuwe map voor mijn vrouw.
Werkt ook goed alleen hoe kan ik het mogelijk maken dat als mijn vrouw iets verzend haar eigen e-mailadres als afzender mee verzonden wordt ??

Heeft je vrouw geen eigen gebruikers-account onder Windows?

Zodra je in het venster van een nieuw bericht staat kan je kiezen voor een andere afzender ( zie bijlage )

Bijlagen

• ScrnDmp.jpg
    ScrnDmp.jpg
    25,6 KB · Weergaven: 41
Laatst bewerkt:
had ik wel aangemaakt alleen ik kon outlook niet goed werkend krijgen

had ik wel aangemaakt alleen ik kon outlook niet goed werkend krijgen

O ja, sorry.
Heb je mijn tip nog uitgeprobeerd om het - volgens de 'regeltjes' zoals ik het beschreef - uit te proberen of het met een volgende 'nieuwe' en tijdelijke account wél goed gaat?

Helaas, jou tip heeft niets geholpen.
Ik heb zojuist een extra profiel voor mijn vrouw aangemaak en alles werkt nu goed.
Hartelijk dank voor jullie reakties:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan