2 gesprekken met isdn lijn --> problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcfixer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
2.398
Hoi mannen en vrouwen van het goede leven :D

Ik ben hier even op locatie en nou doet zich het volgende probleem bij iemand hier voor:

Hij heeft een isdn lijn maar wil 2 gesprekken kunnen voeren zeg maar omdat hij ook 2 lijnen heeft. Een vriend van 'm heft ook een isdn lijn en hem lukt het wel om zeg maar 2 gesprekken te kunnen voeren. Bij onze persoon in kwestie lukt dit niet. Bellers krijgen wel een toon dat ie overgaat maar hij wordt nooit opgenomen, wat de illusie wekt dat hij er gewoon niet is. Terwijl hij niets heeft gehoord.

Hoe zit dit? Ik heb verder niet zoveel verstand van isdn dus schakel ik ff jullie hulp in. Wie o wie?
 
Toen wij nog isdn hadden hadden we ook 2 verschillende telefoonnummers. Met 1 telefoonnummer lijkt het me niet dat je 2 gesprekken kunt voeren.

Die andere persoon waar je het over hebt kan waarschijnlijk wel zelf 2 gesprekken beginnen(telefoon lijn pakt eerst het ene nummer, en daarna het andere nummer), maar ook niet ontvangen, omdat de mensen allemaal naar 1 hetzelfde nummer bellen.

Ik hoop dat je het nog kunt volgen.:)

Dit lijkt me het meest logisch
 
Laatst bewerkt:
Hoi Tanja,

Ja, dat bedacht ik me later ook. Maar het kan wel, mits je een wisselgesprek kan voeren. Ik heb ff weer besproken met hem en hij zegt idd dat "die ander" een piepje hoort op het moment dat iemand anders belt. Hij kan dan de eeste beller in de wachtrij zetten en overschakelen op de ander.

Echter hij zegt nu dat hij 4 lijnen heeft. Telefoon, fax, internet en ?? Maar dan nog een extra telefoonlijn? Ik weet hier de mogelijkheden niet van en hij weet dat ook zo niet. "Dan zou ik even op het kastje moeten kijken".
 
Nou ja, aangezien niemand er meer op reageerd zal niemand het wel weten. Volgens mij heeft diegene het inmiddels ook zelf opgelost door ff naar Primafoon te gaan of met KPN te bellen.

Maar Tanja, bedankt voor je hulp iig! :thumb:
 
Dit soort problemen zijn op afstand altijd moeilijk. Ik hoop dat die kennis van je er toch uitgekomen is.

Jammer dat ik je niet verder kon helpen. Maar zover, graag gedaan.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan