2 grote schermen?

We missen nog meer info. Want hoe sluit je die monitors aan? Ding heeft enkel 1 HDMI uitgang. Dus op die manier kan het nooit aangesloten zijn. Dus waarschijnlijk een dock gebruikt. Zie hiervoor mijn vorige post.

Sowieso moet je een docking station gebruiken als je meerdere schermen aan wilt sluiten op deze laptop. Dat zou moeten kunnen met een ingebakken GUI, maar stel je niet teveel,voor van de performance dan, met zo'n oud beestje. Als je de Pro aansluit via hetzelfde docking station, en daar zit wél een fatsoenlijke GPU in, dan kan het heel goed dat die dus wél werkt, en de oude laptop níet.

@OctaFish . De technische reden is dat de USB-C in de laptop enkel voor data en power is. Dus geen thunderbolt zoals bij duurdere modellen. Enige wat dus werkt is een DisplayLink dock die het beeld als data verstuurd. Heeft verder helemaal niks met de GPU te maken.

De HP docks hebben geen displaylink, dus die werken niet

@RogerS: ik heb het ook helemaal niet over een HP Docking station. Jij hebt al aangegeven (en ik kan dat onderschrijven) dat je een Dock met DisplayLink nodig hebt, dus dat hoef je m.i. dan maar 1 keer specifiek te vermelden. Ik had zelf een WavLink, die ik overigens terug heb moeten sturen. Werkte waardeloos :).

@OctaFish . Ik zag nergens in jouw posts iets staan over displaylink. Verder heeft het helemaal niks met de ingebouwde GPU te maken. De i3 stuurt geen beeld over de USB-C. Dat is de reden waarom het niet werkt.

Verder is de G10 serie nou niet bepaald oud te noemen. Is nog gewoon te koop.

Toegegeven. Die HP dock was een gok. Aangezien TS blijkbaar meerdere zaken van HP heeft. Dan zou een HP dock een logische keuze kunnen zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan