2 harde schijven met windows 7 in 1 pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

amixpl

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
mijn pc is gebroken en ik wou mijn harde schijf in een andere pc doen waar al windows 7 op zit. ik wil gewoon bij mijn bestanden kunnen die op het harde schijf staan. ik wil niet dat de pc boot vanaf mijn harde schijf. maar dat hij boot vanaf de harde schijf die er al in zit. dus ik vraag me af of 2 harde schijven met windows 7 erop problemen geeft als het in 1 pc zit.

Als je opstart krijg je een lijstje met gevonden os'en, toch? Kies dan die van jouw disk die je wilt. Mochten ze hetzelfde heten, gewoon proberen. Verder zou je gewoon gebruik moeten maken, de bestandsindeling is compitable met win7 + de harde schijf werkt goed

Kortom: moet gewoon kunnen.

Heb hier ook een computer met twee os'en staan: linux en windows met missende drivers en dus niks aan heb :P

Hoi,
als je een andere schijf erbij hangt bij een reeds draaiend besturingssysteem wordt die schijf gewoon gezien als dataschijf en niet als opstartschijf.
Je hebt immers op die andere pc geen dualboot geïnstalleerd dus wordt dat ook niet als zodanig gezien.
Je moet jezelf wss wel opnieuw eigenaar maken van die schijf wil je bij je persoonlijke bestanden kunnen komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan