2 harde schijven

Status
Niet open voor verdere reacties.

danielleth

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2005
ik heb in mijn pc 2 harde schijven . de 1ste is 9, Gb groot en is C genoemd . de 2 de is 47, Gb groot en is D genoemd . nu komt telkens ik een spelletje of een programma wil installeren op het scherm dat het geheugen te klien is . ik zag nu dat elk programma op C word geïnstalleerd en die is inderdaad vol maar die D is zo goed als leeg . hoe kan ik dat nu veranderen dat in 't vervolg alles automatich op D komt . of gaat dat niet ?
alvast bedankt voor de hulp
Daniëlle

in het vervolg beter opletten waar je iets installeert scheelt al de helft.
Volgens mij kan je niet in je register verwijzen naar je d-schijf en zal hij altijd op de c-schijf willen installeren. Dus niet lukraak op ja en volgende klikken, maar even kijken waar hij het e.e.a. wil installeren

En als je de map mijn documenten verplaatst naar d:, krijg je dan niet weer een heleboel vrije ruimte op c:?

ps:heb dit zelf gedaan als ruimte-besparing, en alle snelkoppelingen naar mijn documenten worden automatisch aangepast. Scheelt me gauw tientallen gig's op c:

Mijn ervaring leert dat alleen sommige games te verplaatsen zijn naar een andere schijf dan waar windows opstaat. Andere progjes werken dan niet meer.

bedankt voor de snelle reactie . ik ga direkt uitproberen .
bedankt
groetjes Daniëlle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan