[OPGELOST]
ok, ik ben al heel wat uren over het internet wezen surfen maar niemand gevonden met dit probleem.
De eerst is de CPU fans:
Zodra ik mijn pc op stroom aansluit gaan mijn fans meteen draaien!
Daarna kun je de pc aanzetten, en gaat ie verder.
Maar ook zodra je de pc uitzet blijven ze draaien totdat je echt de stekker eruit trekt.
Zeer eigenaardig dus, en ik heb mijn pc al een keer gestript en de dingen die de pc niet nodig had eruit gehaald, nog steeds dat probleem!
--Probleem 2 is wat bijzonder volgens mij: ( Opgelost )
Mijn pc wil niet opstarten zodra ik de kap van de kast erop zet.
Nouja, alleen de kap die je erafhaalt als je bij het moederboard enzo kijkt, de andere kap kan gerust blijven zitten, maar zodra je de kap erop doet dan start hij gewoon niet meer op.
Zodra die eraf is start hij tot zoverre op dat hij net voor het login scherm vast blijft staan maar ik denk dat dat bij de software hoort.
Dus: CPU fans draaien altijd met stroom erop.
en met de kap op de pc start hij niet op!
Wie weet er meer vanaf??
Ik heb overigens een amd athlon 1800+
Hij is al een paar jaar oud, maar ben niet echt van plan hem weg te doen
.
ok, ik ben al heel wat uren over het internet wezen surfen maar niemand gevonden met dit probleem.
De eerst is de CPU fans:
Zodra ik mijn pc op stroom aansluit gaan mijn fans meteen draaien!
Daarna kun je de pc aanzetten, en gaat ie verder.
Maar ook zodra je de pc uitzet blijven ze draaien totdat je echt de stekker eruit trekt.
Zeer eigenaardig dus, en ik heb mijn pc al een keer gestript en de dingen die de pc niet nodig had eruit gehaald, nog steeds dat probleem!
--Probleem 2 is wat bijzonder volgens mij: ( Opgelost )
Mijn pc wil niet opstarten zodra ik de kap van de kast erop zet.
Nouja, alleen de kap die je erafhaalt als je bij het moederboard enzo kijkt, de andere kap kan gerust blijven zitten, maar zodra je de kap erop doet dan start hij gewoon niet meer op.
Zodra die eraf is start hij tot zoverre op dat hij net voor het login scherm vast blijft staan maar ik denk dat dat bij de software hoort.
Dus: CPU fans draaien altijd met stroom erop.
en met de kap op de pc start hij niet op!
Wie weet er meer vanaf??
Ik heb overigens een amd athlon 1800+
Hij is al een paar jaar oud, maar ben niet echt van plan hem weg te doen

Laatst bewerkt: