2 interne HDD samen voegen tot 1 partie

Status
Niet open voor verdere reacties.

orschippers

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2012
Berichten
10
Hallo,

Ik heb heel veel films op mijn pc, maar omdat die nu verdeeld zijn over meerdere hdd is het lastig zoeken...
Ik wil dat mijn 2TB en 3TB HDD(en als het kan ook mijn1.5TB) zich gaan gedragen als 1 harde schijf van 5TB(6.5TB), zodat ik al mijn films in 1 map kan zetten en ze makkelijk kan beheren.

hoe krijg ik dat voor elkaar?

Windows staat op een SSD dus het gaat echt alleen om opsag ruimte.

Ik heb al lekker zitten scrollen maar niet echt gevonden wat ik zoek... de vraag is altijd net weer even anders...

Groetjes Onno
 
hallo,

zoals ik het begrijp uit de wiki link is jbod alleen de data verloren die op die hdd staat...

of begrijp ik dit verkeerd?

Gr Onno
 
oke,

ik ga op deze disc's alleen .mkv HD films zetten... ik heb geen controle over welke film op welke HDD word gezet, dat snap ik, en als er dus
1 HDD uit valt kom ik er dan pas achter welke films ik nog wel heb maar die zijn in ieder geval wel in tact toch?

het is niet heel erg als ik een aantal films kwijt ben, het zin maar films maar als ik mijn complete film collectie kwijt ben word ik minder blij

alvast enorm bedankt

Gr Onno

Gr Onno
 
Uitvallen van een schijf kan nu ook gebeuren. Er bestaat een kans dat een film verdeelt is over meerdere schijven met JBOD.
 
1 of 2 films is geen probleem , als ze mar niet allemaal verdeed zijn

Gr Onno
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan