2 internet kabels op mijn computer Xbox 360 aansluiten????

Status
Niet open voor verdere reacties.

menno890

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
Ik heb op mijn kamer een computer en een tv. je moet het voor stellen:
Computerkast - Beeldscherm - Boeken en schoolspullen ----- Tv.
Op dit moment heb ik beneden een Xbox 360 staan, Die wil ik eigenlijk naar boven halen.
Maar naar mijn kamer gaat maar 1 internetkabel recht naar de computer. Mijn computer ziet er ongeveer zo uit (achterkant)
8423.jpg

Nou dacht ik mischien kan ik mijn xbox op mijn computer aansluiten ofzo? omdat er maar 1 kabel naar mijn kamer loopt die op de computer zit.
Help mij! :D
Alvast bedankt :thumb:

Ja inderdaad alleen, ik heb 1 kabeltje en ik heb al 2 routers in me netwerk dus ik hoef er niet nog 1, als ik een switch ertussen zet moet ik toch nog een kabeltje hebben 1 voor naar de computer en die voor de xbox heb ik al. dus dan moet ik een switch EN een kabeltje kopen?
Hoe duur is dat ongeveer?

Een switch en een kabeltje hoeven niet meer dan 15€ excl. verzendkosten te kosten. (Ik heb even bij alternate gekeken)

klik +
klik +

14,98€

Laatst bewerkt:
Een hub is echt dom zeg maar, hij ontvangt een datapakketje en stuurt die naar elk apparaat die in het netwerk hangt.
Een switch is net iets slimmer, die ontvangt een datapakketje en stuurt die door naar het apparaat waar het datapakketje voor bestemd is.

Maar ik denk zelfs dat je geeneens meer hubs kunt kopen?

Laatst bewerkt:
lol XD wie vind nou weer zoiets stoms uit XD
Mja toch bedankt
Ltr :D

Nog een aanvulling:

Een switch doet hetzelfde als een hub in een netwerk - uw netwerkapparatuur met elkaar verbinden - maar een simpele hub verdeelt de bandbreedte van het netwerk over alle aangesloten apparaten, terwijl een switch volledige netwerksnelheden levert aan elke poort.

Nog een aanvulling:

Een switch doet hetzelfde als een hub in een netwerk - uw netwerkapparatuur met elkaar verbinden - maar een simpele hub verdeelt de bandbreedte van het netwerk over alle aangesloten apparaten, terwijl een switch volledige netwerksnelheden levert aan elke poort.
Goeie uitleg petje11, petje af.:thumb:

Ja daar heb ik wat aan ;D (serieus)
ookal is het gekopieerd van alternate mja ik was er zelf nooit opgekomen.
Bedankt voor de info allebei, Vraag opgelost.

@menno890, Inderdaad, goed gelezen.:o

@Mik Zjegger, Te veel eer voor ikke.:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan