2 ipads

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb een iPad 2 waarop ik mijn mail van ziggo binnenkrijg. Nu heeft mijn man een iPad air gekregen en die heb ik vanmorgen gebruiksklaar gemaakt maar de mail komt bij hem niet binnen. Heb hetzelfde account van ziggo gebruikt. Moet ik nog iets anders doen?

De mail waarschijnlijk al bij u binnen gekomen en geen imap account denk ik.....!?

De gegevens bij de mail zijn hetzelfde.
Pop accountgegevens, server ink. Post, server uitg. Post

Dat klopt, u heeft een POP account wat wil zeggen dat als de mail eenmaal op uw iPad is opgehaald het niet nog een keer wordt opgehaald op de iPad van uw man. Hiervoor is een imap account nodig.

Duidelijker dan deze link kan ik het niet maken.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/imap

Laatst bewerkt:
Mocht het nou niet lukken om in te stellen dan bel je de klantenservice even, die helpen je dan stap voor stap......succes !!

Heb ik al gedaan en het werkt nu. Vriendelijk dank.

Gr

:thumb:

Mag je de status van je vraag even aanpassen naar opgelost.

Dat klopt, u heeft een POP account wat wil zeggen dat als de mail eenmaal op uw iPad is opgehaald het niet nog een keer wordt opgehaald op de iPad van uw man. Hiervoor is een imap account nodig.
Dat ligt toch aan de instellingen die je maakt? Je kan de berichten toch op de server laten staan zodat alle apparaten in huis deze kunnen ontvangen?

Zo heb ik hier een aantal pc's en 6 email accounts. Deze komen op alle pc's gewoon binnen, omdat ik in de instellingen van mijn e-mailprogramma heb staan dat de berichten op de server moeten blijven staan voor zeg 14 dagen. (of indien je je zelf verwijderd of welke opties er dan ook zijn)

Ik heb pop3 en thunderbird en een kpn glasvezel abonnement. Op alle smartphones komt alles, binnen, op de tablet, chromebook via gmail en op mijn pc's.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan