2 ISO's op 1 DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
hallo, ik heb een spel gedownload alleen het zijn 2 iso bestanden, het is de bedoeling dat je ze op CD's brand.

kan je ook 2 iso bestanden op één DVD branden? of via omwegen er één ISO bestand van maken

alvast bedankt :)

Bekijk om te beginnen deze thread.
Maar als je nog meer wilt weten, klik dan hierboven op "Zoeken" en type "ISO branden".

Bekijk om te beginnen deze thread.
Maar als je nog meer wilt weten, klik dan hierboven op "Zoeken" en type "ISO branden".

ik weet wel hoe je iso's brand, is heus niet de eerste keer, alleen deze keer wil eik er 2 op 1 DVD maar ik weet niet of dat gaat, en dat je PC hem dan automatisch doorspeeld

Je hoeft niet na een paar uur je vraag omhoog te kicken. Het bericht heb ik verwijderd.

Ik denk dat het erg lastig is wat jij wil. Normaal wordt er om de tweede cd gevraagd, die jij dan erin moet doen. Je zal moeten zoeken/kijken hoe je dit zo kunt programmeren, dat het automatisch naar de andere verwijst. Maar wat is het bezwaar om eerst de ene iso in te laden in een virtuele drive en als er om gevraagd wordt de andere in te laden?

het makkelijkste is gewoon die twee cd's te maken. Ik denk dat je heel wat op je hals haalt om het voor elkaar te krijgen. Daarbij zal 1 cd de instal cd zijn en de tweede zal ook install bestanden hebben, maar zal ook de speel cd zijn. Deze moet je dus gebruiken om het spel te kunnen spelen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan