2 keer hetzelfde spel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Topgear

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
Hallo,

ik heb het spel Vietcong. Dit speel ik veel online met maatjes. Zij kunnen alleen de oude versie (zonder patches en updates) spelen. Ik doe dus geen updates, anders ben ik niet meer in staat met hun te spelen.
Nu wil ik wel graag de spellen met updates spelen, is er een mogelijkheid om het spel twee keer te installeren op mijn PC? Dat ik gewoon beide versies kan spelen, de een helemaal upgedate en de ander origineel. En kan je dan nog beide versies online spelen?

Bedankt alvast!

Ja, dat kan.
Handig is om het op verschillende partities / schijven te zetten. Kan dat niet omdat je maar 1 schijf / partitie hebt, dan noem je de spelmap bij de 2e installatie anders.

Pas tijdens de 1e momenten van de 2e installatie "duivels" goed op dat het progje niet naar een of meerdere "gedeelde" / gezamenlijke mappen wil installeren. Geef daar andere namen op!!!!!!!!

Ik heb de keus Install niet. Hij vraagt dan alleen of ik hem wil Uninstallen.

Misschien kun je de installer om de tuin leiden......... :

hernoem de hoofdmap van de installatie tijdelijk even naar "spel".

Wat gebeurt er als je nu opnieuw de CD laast en probeert te installeren?

Laatst bewerkt:
D'r schiet mij nog wat te binnen:

als dat ook niet wil, dan kun je een CD(DVD) RW in de drive doen en na een voltooide 1e installatie de hoofdmap met alle submappen even naar die CD(DVD) verplaatsen / branden

Installeer nu de game voor de 2e keer onder een andere naam (map) en plaats de kopie naar de exacte locatie (naam) terug.

...................?????????????
Installeer 't spel en KIJK waar het staat.................

Geplaatst door gast0225
D'r schiet mij nog wat te binnen:

als dat ook niet wil, dan kun je een CD(DVD) RW in de drive doen en na een voltooide 1e installatie de hoofdmap met alle submappen even naar die CD(DVD) verplaatsen / branden

Installeer nu de game voor de 2e keer onder een andere naam (map) en plaats de kopie naar de exacte locatie (naam) terug.

Ik heb ook het idee dat het spel naar het register gaat kijken en daar blijven wel verwijzingen instaan

Jou eerste suggestie werkt helaas niet. Die tweede lijkt me erg ingewikkeld (ik ben niet zo'n computerman). Zijn er geen simpelere oplossingen?

Die 2e optie is niet zo ingewikkeld, gewoon 't spel installeren en daarna naar CD / DVD branden. Vervolgens deleten van de harde schijf in de verkenner.

Daarna spel opnieuw installeren -2e keer-, maar dan onder een andere naam / map.

Tot slot de gebrande versie terugzetten op oorspronkelijke locatie en ja, als er registerverwijzingen zijn "opgeslagen", dan houdt het idd. even op.............

Ik heb me geregistreerd, dat moest ivm de server van het spel. In ieder geval bedankt voor de hulp, laat het onderwerp aub wel open. Stel dat iemand nog raad weet is dat altijd welkom.

Bedankt!

Dit gaat niet werken ivm register-verwijzingen...

Die maten van jou moeten gewoon óf de updates installeren of het spel gewoon kopen.

Updates installeren voor een spel is altijd aan te raden, tenzij duidelijk wordt vermeldt op bijv. gaming nieuws-sites dat deze updates juist het spel slechter of instabieler doen laten lopen.

Muurhond,

ik heb het originele spel hoor. De origeinele zonder updates word het meest gespeeld. Die met updates minder, maar nog zijn ze erg leuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan