2 keer zelfde letter= leesteken, samsung ch@t 3350

Status
Niet open voor verdere reacties.

mobielgebruiker

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2012
Als ik een bericht toets op mijn samsung ch@t 3350 en 2 keer dezelfde letter intoets dan komt er een bijzondere letter uit, bv 2 keer de "e" geeft dan de "è" .
Dat typt af en toe lastig... Als je de taal tijdens het bericht op "engels" zet, dan heb je dat probleem niet, maar...(en daar gaat mijn vraag over) ik moet dat voor elk berichtje wat ik typ opnieuw instellen....
Weet iemand daar een andere oplossing voor???

Gebeurd dat bij alle letters of alleen bij letters die ook in combinatie met een leesteken gepaard gaan? Probeer eens met een korte pauze twee e's te typen. Wat gebeurd er dan?

Het gebeurt niet met alle letters, in ieder geval met de klinkers, maar bv ook met 2 keer de "l" dan krijg je een soort dakje.
Als ik gewoon een korte pauze neem gaat het wel goed, maar ja, met zo'n toetsenbord typ je gewoon sneller en moet ik er steeds aan denken dat ik even stop... Niet zo handig dus.

Misschien kun je kiezen bij de instellingen van het toetsenbord? Op mijn GS2 heb ik de keuze uit standaard of swype. Overigens heb ik dit probleem niet op mijn GS2.

Misschien kun je kiezen bij de instellingen van het toetsenbord? Op mijn GS2 heb ik de keuze uit standaard of swype. Overigens heb ik dit probleem niet op mijn GS2.

Nee, daar kan ik niets aan wijzigen. De enige oplossing die ik zie is om mijn telefoon helemaal in het Engels te zetten... maar dat vind ik minder handig.
Apart dat ze dit toestel "chat" noemen, want dat associeer ik met heel snel typen, maar nu moet ik steeds nadenken...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan