2 kinderen en een xterne drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

LuieHond

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 nov 2007
hallo allemaal

Graag zou ik er achter willen komen waarom als een virtueele drive gebruikt,al mijn cd drive's letters veranderen ,zodat ik geinstaleerde programma's niet meer kan gebruiken .

En ofdat er een programma op het internet waarmee je ,je drive's kan beveiligen zodat als je een virtueele drive gebruik er niets aan je comp veranderd.

bv> na het instaleren van photoshop op drive nummer E werkt dit niet meer als ik iets in mijn virtual drive heb geladen ,omdat dan E , X is geworden .

met voorbaat dank.

Ligt eraan welk programma je gebruikt. Zelf gebruik ik daemon tools pro, deze maakt een virtuele drives aan op de eerstvolgende beschikbare stationsletter. Ik weet niet welk programma jij gebruikt, dus misschien handig om dat even te vermelden.

En ofdat er een programma op het internet waarmee je ,je drive's kan beveiligen zodat als je een virtueele drive gebruik er niets aan je comp veranderd.

Huh? Als je hiermee daemon tools of alcohol bedoeld, nee, in principe veranderd er niets aan je pc, behalve dan dat er een of meerdere drives worden aangemaakt.

Misschien kun je bij computermanagement de driveletters gewoon aanpassen? Dat je van X weer E maakt en omgekeerd?

waar vind ik....

waar kan je dat computermanagement vinden. ik zit namelijk meet externe HD die wanneer ik hem inplug een andere letter krijgt. waardoor azureus alle downloads niet meer kan vinden en ik opnieuw moet gaan zitten knoeien met downloaden en uploaden.

Graag hoor ik een reactie terug.

ik gebruik Magic disk ,het moment dat ik het instaleerde schoven al mijn drive letters een plaatsje op .

Ik kan ze ook niet meer terug zetten .

harald1101 waardoor azureus alle downloads niet meer kan vinden en ik opnieuw moet gaan zitten knoeien

harald1101 ,je kan in azureus je data verplaatsen ,rechts op je download klikken ,advanced,files,Move Data Files.

Ik wou dat ik ook zoiets kon doen met Adobe photoshop

Data verplaatsen geen probleem

Het gaat bij mij om een externe HD die ik via de USB aansluit...
Wanneer hij een andere letter krijgt bijv. van i naar J ziet azureus de data niet meer staan.
als ik dan de torrent opnieuw toevoeg en dan de locatie J kies gaat hij de data controleren en weer verder waar hij gebleven was. Nu is dat geen probleem als je 1 of 2 torrents open hebt staan maar bij een 50 tal duurt het uren vordat hij ze allemaal heeft gecontroleerd,...

wil gewoon dat als ik de USB aansluit het station standaard J: is.....

Hoe doe ik dat....

Groetjes Harald

Oke je sluit alles aan.
Kijk dan in configuratiescherm, systeembeheer, computerbeheer, schijfbeheer.
Als nu je externe HD op I staat verander dit dan naar J. Dit doe je met rechtsklikken en dan stationletter en paden wijzigen.

grts

Bedankt

Dat is dus helemaal geweldig,,,,,,

heel erg bedankt voor de hulp ben er al zolang mee bezig geweest om dat uit te zoeken:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Nu heb ik nog een vraag misschien dat er iemand een antwoord op weet

Ik heb een laptop die gebruik maakt van draadloos netwerk thuis. Dus via de router op het internet (linksys 2jaar oud). Nu download ik redelijk wat films met azureus en andere programma's. Het probleem is dat de verbinding gewoon weg valt. De laptop geeft aan dat ik verbonden ben maar kan verder niets. Dan trek ik de stekker uit de router en stop hem weer terug en hopla ik heb weer internet op de laptop. Nu is dat overdag niet zon punt maar 'snachts wanneer de laptop aanstaat om te downloaden is het vervelend. Word je smorgens wakker is er niets gedownload. Als ik de laptop rechtstreeks met een netwerkkabel aansluit op de router dan is er niets aan de hand.

Heeft iemand enig idee???? wat er aan de hand kan zijn ????

Dan heb ik nog een vraag. het downloaden via het draadloze netwerk gaat met een snelheid van ongeveer 150 kbps dat is dat laag en kan dat verhoogt worden. Ik wacht met smart op reacties die dit lang lopende probleem kan verhelpen.

Heb chello clasic

Dan heb je volgens mij de 1.6

Zelfde probleem ook gehad, een firmwareupdate zorgt ervoor dat dit probleem opgelost is. Kijk even op de linksys site, zoek je router op en kies dan voor firmwareupdate. Daar staat precies wat je moet doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan