2 laptops geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

routje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mei 2010
Beste mensen,

Sinds kort heb ik nog een laptop aangeschaft dat betekent dat ik nu 2 laptops heb,
mijn probleem is dat, als ik mijn laptop in de kamer gebruik en 1 in de woonkamer dat de laptop in me kamer het nooit doet.
de signaalsterkte neemt dat sterk af en heb geen bereik meer, zodra ik in de woonkamer kom waar ook de router staat doen allebei de laptops het wel.

weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen ik heb een 'oude' router van sitecom wl-114
moet ik mischien een andere router halen??

alvast bedankt voor de medewerking.

Ik kan met mijn type ook de wl114v2 van sitecom tot op de zolder en heb dan met mijn laptop zeer goed hangt in onze gang heeft maar een antenne staat hij laag bij de grond moet hij door veel ijzer heen signaal verzenden of is je huis groot?

Ik kan met mijn type ook de wl114v2 van sitecom tot op de zolder en heb dan met mijn laptop zeer goed hangt in onze gang heeft maar een antenne staat hij laag bij de grond moet hij door veel ijzer heen signaal verzenden of is je huis groot?

mijn huis is helemaal niet groot met 1 laptop kan ik door heel het huis heen. maar zodra ik beide gebruik doet 1 het niet tenzij je allebei in de woonkamer bent.
maar mijn slaapkakmer is wel 2 muren verder op zo een 10 meter hemelsbreed.mijn router zit gewoon op de venster

Ik raad je aan hem tegen de muur te doen met beugel die erbij zat en de antenne naar boven wijzen en op een centraal punt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan