2 laptop's vergelijken (Asus n50vc en asus n90sc)

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik vind van niet:
N50:
+ CPU
+ Aansluitingen (e-Sata+HDMI)

N90:
+ Scherm
+ GPU

Zo even snel van de links die je gaf.

Dus jij zegt dat als er een betere CPU in de n90 zat dan zou je voor de n90 kiezen?

Of heb ik dat dan fout?

Maar is de P8400 nou beter dan de T4400? (Ik neem aan van wel?)

Ik wil hem voornamelijk voor games gebruiken.
De n50Vc die ik nu heb kan Just Cause 2 niet eens aan op low graphics en de laagste resolutie...
Terwijl ie dat wel hoort te kunnen.

En een andere game zoals Bisoshock 2 kan hij niet aan terwijl de recommend videokaart een geforce 8800GT is en ik heb een veel betere.
De processor is ook goed genoeg en volgens Can you run it kan ik hem op high graphics spelen.

Weet je misschien ook hoe dit kan?

Ik denk dat dit aan de GPU licht dan maar dat weet ik niet cker.

Nee dan nog niet aangezien ik e-Sata nodig heb :p
Maar goed even serieus, beide notebooks zijn als ik het zo zie niet gericht op gaming. De reden waarom je met de N50 geen games kan spelen zit hem inderdaad in de GPU. De 9300 is een budget chip, dus dat is logisch dat die niet veel kan.
De 8800GT is een desktop kaart die volgens jou minder is. Maar de kaart is juist veel krachtiger.

De nummers/kaarten vanuit desktops zijn absoluut niet te vergelijken met hun notebook/laptop broertjes.
Gamen op laptops is eigenlijk alleen weggelegd voor de laptops die daar speciaal voor gemaakt zijn, andere laptops hebben meestal altijd wel een beperkende factor in de vorm van een achterblijvende CPU of GPU.
Asus en MSI hebben beide gaming laptops, maar die liggen qua prijs (voor een goede) ook (ver) boven wat jij aangaf in de links.

Hmmz...

Oke ze zijn beide niet geschikt voor gamen...
Ik dacht dat de n90 wel geschikt was voor gamen maar dan ook vooral de GPU... (Dacht ik dan)

Zou je me misschien een paar linkjes willen sturen van een paar niet al te dure gaming laptops?

En ook een paar die duur zijn?

Alvast bedankt!

Voorbeelden MSI:
GE600
GX740 Deze is iets meer dan €1100,-

Asus:
G51Vx

Aangezien er vele typen zijn met verschillende specificaties heb ik maar 1 prijs kunnen vinden, de andere notebooks zal je voor de prijzen wat meer speurwerk moeten verrichten.
Uiteraard zijn er ook nog zelfbouw systemen als BTO daar zitten ook leuke systemen tussen.
Op Notebookcheck kan je een mooie GPU vergelijking vinden. De beste zijn ingedeeld in Class 1, in Class 2 het middensegment (als zitten daar ook kaarten tussen die wat mij betreft lager ingeschat kunnen worden) enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan