2 Luidspreker-set

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcproductions

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2001
Vandaag Aldi reclame 2 paar boxen......

Zou het wat zijn??????????

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_06/BILD01.JPG

• zuilmodel
• 2 x 120 Watt sinusvermogen
en 2 x 180 Watt muziekvermogen
• frequentiebereik: 35-20.000 Hz
• hogetonen: 25 mm dome neodynium
• lage tonen: 2 x 150 mm afgeschermd
(baspoort aan de voorkant
van de luidspreker)
• impedantie: 4-8 Ohm
• afmeting: ca. 90 x 18.5 x 26 cm
(H x B x D)
• inclusief luidsprekeraansluitkabels
en spikes (voetjes)
• keuze uit metaal zilver of beuken

per set
89.99

Laatst bewerkt:
Aldi weer huh? Ik weet niet hoe ze het allemaal zo goedkoop kunnen aanbieden enzo (speakers, computers), maar dit ziet er weldegelijk degelijk uit, ook al zou ik het niet voor bijv. home theater systems gebruiken (neem dan een Dolby setje van creative ofzo). Maar... tis niet slecht en de prijs/kwaliteits verhouding is best goed. Zullen ook best wel lekkere zware basstonen uit komen (zullen je buren blij mee zijn!)... een goede keus iig.

Geplaatst door computernerd
Aldi weer huh? Ik weet niet hoe ze het allemaal zo goedkoop kunnen aanbieden enzo (speakers, computers), maar dit ziet er weldegelijk degelijk uit, ook al zou ik het niet voor bijv. home theater systems gebruiken (neem dan een Dolby setje van creative ofzo). Maar... tis niet slecht en de prijs/kwaliteits verhouding is best goed. Zullen ook best wel lekkere zware basstonen uit komen (zullen je buren blij mee zijn!)... een goede keus iig.

ze kunnen het goedkoper aanbieden omdat het vanuit duitsland en andere goedkope landen komt (dacht ik)

het eten is zo goedkoop omdat ze spullen verkopen die stoffen bevatten die slecht kunnen zijn voor je gezondheid (las ik in de krant van de week)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan