2 maal Delpart en weg is je HD....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald 911

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2004
Beste computer experts,

Net een 2e HD bij geplaatst werkte prima. Omdat de HD al gebruikt was en 2 partaties had wilde alles wegdoen en na even lezen op dit forum het prog. Delpart gevonden. In mijn onwetendheid echter beide partities verwijderd. In windows komt nu die HD nergens meer voor. Tijdens het opstarten ziet de bios hem wel maar ik kan er niet mee omdat hij dus geen letter heeft gekregen en niet te zien is. In apparaat beheer staat hij wel maar er is geen letter aan toegekend. Mijn PC werkt dus als vanouds echter die 2e HD zou ik toch wel graag gebruiken. De gegevens: P2 266, 256Mb, W98SE.

Wie kan mij helpen?

Bedankt Ronald.

delpart is of dat een olifant vrolijk laat feestvieren in een glazenhuis.
delpart verwijderd daadwerkelijk alles wat op die harde schijf staat inclusief boottabel enz, je zult dus dmv fdisk moeten zorgen dat deze schijf weer als een schijf gezien wordt dus een fat tabel aanmaken.

En hoe laat ik fdisk dan weten welke schijf het moet doen, er is immers geen letter aan de probleem schijf toegekend.

Groetjes Ronald

als je fdisk opstart zou je moeten kunnen kiezen voor optie 5 ( ff uit me hoofd ) daarmee kun je de tweede schijf indelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan