2 mailadressen, 1 acoount

Status
Niet open voor verdere reacties.

freewilly1

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2004
Hallo, heb op mijn internet van skynet (belgie) 2 gebruikers, zal ze voor gemak A en B noemen, heb dus 2 mailadressen, 1 account, heb deze beide in live mail, tot hier geen enkel probleem, maar bij het sturen van een mail naar A krijg ik ook deze mail op postvak in op B, is het mogelijk om binnenkomende mails enkel te tonen in de juist postbus, krijg nu alles dubbel, dank bij voorbaat.

Welk mailprogramma gebruik je? In sommige programma´s (bijvoorbeeld Outlook) is het mogelijk om aan te geven welke mail in welke map binnen moet komen. Dit kan je aangeven bij je instellingen.

Welk mailprogramma gebruik je? In sommige programma´s (bijvoorbeeld Outlook) is het mogelijk om aan te geven welke mail in welke map binnen moet komen. Dit kan je aangeven bij je instellingen.

Ja in Outlook kun je bepaalde regels instellen, bijv in Outlook 2007:

Ga naar Tools -> Rules and Alerts
Kies voor New Rule en kies: Check messages when they arrive
Vervolgens: Through the Specified account, onderaan kun je dan kiezen aan welk account, bijvoorbeeld "B". Dan naar Next, Move to the specified folder.
Hier kun je dan de folder instellen waar deze berichten moeten worden geplaats, bijvoorbeeld: Postvak In - B

Met zowel Windows Live Mail als met Mozilla Thunderbird is het mogelijk per E-mailaccount een aparte Postbak IN als de box Verzonden in te stellen, geen gedoe met regels instellen dus !

Laatst bewerkt:
Gebruik dus windows live mail in windows 7, heb dus 2 postvak in uit enz, maar krijg dezelfde mails in beide postvakken, daar beide emailadressen via dezelfde account binnenkomen, daar wil ik dus onderscheid in maken dat de mails voor A enkel in postvak A binnenkomen, momenteel komen ze ook binnen in B, hopelijk is de vraag duidelijker

Dan gebruik je geen aparte E-mailadressen maar aliassen, dit moet je via je provider wijzigen !

Inderdaad, zijn aliassen, hoe wijzigen bij mijn provider?

Bij mijn eigen provider (Ziggo) kan ik nog 4 extra E-mailadressen buiten het hoofdemailadres aanvragen, maar ik weet uiteraard niet hoe dat bij Skynet is geregeld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan