2 monitoren , 1 pc , ander beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mr Skyline

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2007
Hoi allemaal , zoals de titel al zegt wil ik graag 2 monitoren aansluiten , En ja er zijn 2 poorten en ik heb ze ook allemaal aangesloten en krijg ook beeld maar ik wil graag een powerpointpresentatie op 1 monitor laten zien en op de ander gewoon de computer gebruiken,is dit mogelijk ? Het liefst softwarematig en zo simpel mogelijk.Of zit die functie bij Windows XP ingebakken ? dat ik bijv. moet slepen ?

Bij voorbaat dank

Mr Skyline

Laatst bewerkt:
Je kunt ervoor kiezen om je bureaublad te verdelen over beide schermen. Je kunt dan eenvoudig vensters van het ene naar het andere scherm slepen.
Ik denk dat powerpoint automatisch voor het primaire scherm kiest om de presentatie op weer te geven, maar in dat geval kun je op je 2e scherm dus nog andere dingen doen. Met de laatste versie van powerpoint (2007) ondersteunt het gebruik van meer schermen en daarbij kun je dus ook kiezen waar je de presentatie wilt weergeven.

Waarschijnlijk kloon je nu je scherm, je moet hem instellen op 2 aparte schermen...

Als je het venster naar het andere scherm sleept en dan de presentatie start dan verschijnt hij alleen op dat scherm meen ik.

Is er dan ook de mogelijkheid om als de powerpoint presentatie op scherm 2 draait , dat ik bv. met F1 kan zien wat er daar gebeurt en met F2 weer scherm 1 zie om te werken ? Het is niet voor mij maar ik moet iemand ermee helpen dus ik weet niet welke Powerpoint diegene gebruikt maar in iedergeval is het dus wel mogelijk ? en heel erg bedankt voor de snelle reacties ,

offtopic ; nu al 2 problemen opgelost in 1 avond , geweldig forum :)

Je bedoelt dat je niet direct op de schermen tegelijk kunt kijken? Voor zover ik weet kun je niet zomaar even het beeld van je 2e scherm ook op je eerste krijgen en weer terug wisselen naar het oorspronkelijke beeld.

Ok . het is in ieder geval belangrijk dat er ander beeld op kan en dat is mooi , dus hartelijk bedankt, ik zet de vraag als opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan