2 Monitoren 1 Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel ICT

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2008
Beste lezer,

Ik heb momenteel één 17" Acer al1716 monitor, ik wil dezelfde monitor nogmaals kopen en deze ook aansluiten op dezelfde videokaart (XFX HD5770 XXX).

Is het mogelijk om op het 1e monitor een game te spelen en op het andere monitor te msn-en, zo ja, hoe werkt dat met de muis, gaat deze automatisch over in het andere beelscherm?

En verlies ik veel FPS tijdens het gamen omdat ik op de andere monitor msn heb open staan?

Dat zal wel gaan lukken met die videokaart,

misschien moet je wel wat instellen, klik met je rechtermuisklik op je bureaublad en ga naar schermresolutie (windows 7) daar kan je het instellen...

Je kan niet direct vanuit een game bijvoorbeeld msn gebruiken op het andere scherm. In een game kun je alleen op het game scherm komen, tenzij je een game in Windows mode speelt. Je kan wel programma's open hebben in het andere scherm tijdens het gamen.

je kan inderdaad windows mode spelen (alt + enter, even kijken welke alt: er werkt er maar 1) of gewoon met alt + tab. Ik neem aan dat er een aardige pc bij die videokaart hoort...

Ok dit is duidelijk bedankt, zou ik veel FPS verliezen bij het gamen door het 2e scherm?

Ok bedankt voor alle info ik weet bijna genoeg.

Vraagje:
Is het ook mogelijk om 1 game te draaien op 2 monitoren (zou ik automatisch deze resolutie kunnen kiezen)?

Ik verwacht wel dat dit de fps niet ten goede doet...

Laatst bewerkt:
Het is mogelijk maar volgens mij moet de game dat dan ook ondersteunen... dat zou je denk ik is met crysis ofzo moeten testen... ik verwacht dat die het wel kan..

@ Marcel ICT,

Voor Racesims gebruik ik wel eens SoftTH. Sommige spellen ondersteunen zelf ook gewoon dualscreen (of zelfs tripplescreen). En inderdaad, soms wil dit wel eens de FPS niet ten goede doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan