2 monitoren >< links en rechts omdraaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.

djproffi

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2006
Hallo,

Sinds vandaag heb ik (eindelijk) 2x 19" tft schermen in mn bezit, maar ik zit alsnog met een probleempje. De ene kabel is langer dan de ander. De monitor die ik had(die met de kortere kabel, maar wel betere specs) heb ik aangesloten op de videokaart op de normale aansluiting(ik heb een 6600GT 128mb overclocked).De nieuwe monitor op de andere aansluiting(ben ff de naam vergeten daarvan:o ).

Nu heb ik dus mijn linker gedeelte beelscherm aan de rechterkant staan. Is er een manier om dat om te draaien? ik heb al veel rond gezocht op t forum, zonder resultaat. Ik heb geprobeerd om het programmatje: Ultramon te gebruiken, ook zonder succes. is het mogelijk om dit uit te voeren binnen windows, of moet ik er een progje voor downloaden?

Hopelijk kan iemand mij snel helpen, want het is vrij irritant werken zo:rolleyes:

alvast bedankt

2 Monitoren op 1 PC

Heey, dat probleem had ik nou ook, ik wou een eigen thuisbioscoop bouwen.

Maar ik heb er gewoon een VGA-splitskabel tussen gezet van 4,50.

Alleen soms wordt 1 van de 2 beeldschermen wat donkerder.

Misschien kan je nog even in de Bios kijken daar staan bij de instellingen meestal wel om de poorten aan te zetten enz.

Hallo,

Sinds vandaag heb ik (eindelijk) 2x 19" tft schermen in mn bezit, maar ik zit alsnog met een probleempje. De ene kabel is langer dan de ander. De monitor die ik had(die met de kortere kabel, maar wel betere specs) heb ik aangesloten op de videokaart op de normale aansluiting(ik heb een 6600GT 128mb overclocked).De nieuwe monitor op de andere aansluiting(ben ff de naam vergeten daarvan:o ).

Nu heb ik dus mijn linker gedeelte beelscherm aan de rechterkant staan. Is er een manier om dat om te draaien? ik heb al veel rond gezocht op t forum, zonder resultaat. Ik heb geprobeerd om het programmatje: Ultramon te gebruiken, ook zonder succes. is het mogelijk om dit uit te voeren binnen windows, of moet ik er een progje voor downloaden?

Hopelijk kan iemand mij snel helpen, want het is vrij irritant werken zo:rolleyes:

alvast bedankt

hmm weet niet wat voor video kaart je hebt en als het met iedere kaart hetzelfde is, bij mij kan ik naar display properties gaan dan naar settings en ik zie 2 schermen in het beeldje.
Ik kan het ene scherm slepen naar de andere kant, zou dan moeten wisselen lijkt mij.

Suc6 en de beste wensen

hartstikke bedankt voor de snelle reacties.

****tie, zoals jij zei heb ik geprobeerd. dit is ook meteen gelukt!! dank je wel:thumb: :D

de beste wensen allemaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan