2 monitoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lambert Jan

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2004
Ik wil twee monitoren aansluiten op mijn pc, heb een pc met xp besturingssysteem en als grafische kaart: radeon 9550.

Ik bezit 1 tft en 1 gewone monitor.

Welke hardware heb ik nog nodig en welke handelingen dien ik allemaal uit te voeren.

Graag uitvoerige/gedetailleerde uitleg als het kan.

Bedankt !!!

Lambert Jan

zitten er 2 aansluitingen op je videokaart? Waarschijnlijk VGA en DVI ofzo, dan hoef je alleen een verloopstukje te halen (als die er al niet bij zat), en dan kun je hem zo aansluiten.. Ik heb het ook zo..

Bedankt Sander,

connectoren ok, heb ik dus, zover alles goed, maar wat doe je met dat eigenschappen scherm, hoe stel je de boel verder in om met die twee schermen samen te werken op één desktop...

In het scherm "eigenschappen voor beeldscherm/Instellingen" zie je dan cijfer 1 en 2 staan, wat, hoe etc... verder vanaf hier graag...

LOL, je zal al wel gemerkt hebben dat ik niet zo goed overweg kan met de zaak ? Ben een leek, niet dom (al zeg ik het zelf) en kan dus best wat uitleg gebruiken op mijn niveau ;-)

Bedankt alvast voor de moeite !!!

Lambert Jan

Het hangt er vanaf wat je wil doen.
Je scherm klonen op het andere scherm of 1 groot beeld verdeelt over beide schermen.

Bureaublad>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>jou videokaart> hier zal je wel iets vinden voor Display settings.
Clone= twee keer hetzelfde beeld.
Span= 1 beeld verdeelt over twee monitoren.

Hi Guys,

het heb ondertussen uitgevist hoe het allemaal in zijn werk gaat, doch... dank zij jullie hulp !

Nogmaals bedankt !!! Keep upt the good work.

Lambert Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan