2 monitoren

• Onderwerp starter Onderwerp starter bazss
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bazss

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2008
1 monitor op onboard video kaart en een op de PCI-E video kaart, kan dit?

Moederbord : Abit A-N68SV(MCP68S)
Chipset : nVidia GeForce 7025
Processor : AMD Athlon 64 X2 5000+ @ 2600 MHz
Fysiek Geheugen : 2048 MB
Videokaart : NVIDIA GeForce 8600 GT (Microsoft Corporation - WDDM v1.1)

is het niet een mogelijkheid om ze beide op je videokaart te doen?

dat lijkt mij een betere oplossing en hij werkt

Jawel, maar daarvoor heb ik een VGA - DVI tussenstukje nodig, daarom vroeg ik me af als het niet gewoon zoals in het eerste bericht kan.

Waarschijnlijk wordt de onboard uitgeschakeld als je een PCI-E videokaart hebt. Deze zal hoogst waarschijnlijk ook niet in te schakelen zijn.

Waarschijnlijk wordt de onboard uitgeschakeld als je een PCI-E videokaart hebt. Deze zal hoogst waarschijnlijk ook niet in te schakelen zijn.

dat idee heb ik ook

als je in de buurt van leeuwarden woont kan je een dvi-> vga komen halen

ik had eerst een onboard, toen kocht ik een agp kaart fx5500, en had me monitor op de fx5500 staan. Maar ik kon nog wel met mijn muis naar het andere scherm en als ik het scherm aansloot op de onboard had ik ook gewoon mijn bureaublad, ik had er alleen geen startbalk. Ik had op het gegeven moment die onboard uit gezet via apparaatbeheer.

Ja het kan. (en ja toen ik die fx5500 kocht was het 6 jaar geleden ofzo).

ik had eerst een onboard, toen kocht ik een agp kaart fx5500, en had me monitor op de fx5500 staan. Maar ik kon nog wel met mijn muis naar het andere scherm en als ik het scherm aansloot op de onboard had ik ook gewoon mijn bureaublad, ik had er alleen geen startbalk. Ik had op het gegeven moment die onboard uit gezet via apparaatbeheer.

Ja het kan. (en ja toen ik die fx5500 kocht was het 6 jaar geleden ofzo).

Hey bedankt! Opeens werkt het nu :S eerst had ik het ook geprobeerd maar werkte het niet, doe ik het nu werkt het wel :D

Hoi !

Dit kan wel met AMD-bordjes vanaf de 780-790 serie. (grafische chip 3200-3300)

Daarbij is z.g. hybrid crossfire mogelijk, maar je kunt er ook gewoon 2 monitoren op aansluiten, en ook nog 2 op je PCi-express-card.

Door mij hier uitgeprobeerd op een Gigabyte 780 G-bordje.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan