• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 of 3 schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

albatun

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2010
Hoi;

Hoe kan ik de tabbladen van een document, in Excel 2007, openen op een 2e en 3e scherm? ( Heb nl. 3 extra schermen aan mijn laptop hangen) ttz. ik wil in een document mijn gegevens invoeren of veranderen en gelijk het resultaat zien op de verschillende tabbladen van dit document in het 2e en 3e scherm. Dan zal waarschijnlijk ook het scherm sneller moeten verfrist worden.

Dank bij voorbaat
Groetjes
albatun

Opgelost, en werkt uitstekend, kan nu werken met één document en de verschillende tabbladen verslepen naar 1,2,3 en zelfs met meer schermen.
Sorry jongens werkt echter niet met Excel maar LibreOffice.
Groetjes
albatun

Kun je misschien ook zeggen hoe je het voor elkaar hebt gekregen.
Dan kunnen de mensen die dit probleem ook hebben hiervan profiteren.

Zoals ik al schreef, het is niet opgelost met Excel maar met "LibreOffice4.2", is een opensource programma, gewoon downloaden en installeren, is een programma zoals "Openoffice" je kan er ook je Excel documenten mee openen en verder bewerken.
Ik heb het programma gedownload en geinstalleert, een Excel document geopend, in de titelbalk "Venster" nieuw venster aanklikken, dan opent er een copy van je document, deze naar een tweede scherm slepen en het gewenste tabblad openen. Zo bewerk ik in het eerste scherm het document en zie gelijk het resultaat op het tweede scherm, je kan zo verder meerdere schermen openen, echt fantastisch, is een oplossing waar ik al jaren naar opzoek was. Daar ik met 3 extra schermen werk + mijn laptopscherm, aan gesloten op een docstation, spaart dit mij enorm veel tijd om dossiers te bewerken, ik kan nu gelijk het resultaat zien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan