2 onbekende foto's in my pictures

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderbutterman

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2007
Ik heb gisteren mijn xp weer vers geïnstalleerd en heb hier een reeks applicaties opgegooid. Nu vond ik in mijn my pictures ineens twee onbekende landschapfoto's. Ik zou graag willen achterhalen hoe die daar terecht gekomen zijn. Misschien dat een app ze er heeft neergezet maar ik vertrouw het niet helemaal. Is er een manier om uit te vissen welke actie die files daar geplaatst heeft? Ik kom alleen tot de aanmaak datum, plaats datum en open datum.

bvd sander

Niet gewoon de voorbeeldfoto's die standaard door Windows worden geinstalleerd?

nope die staan in het aparte mappie sample pictures
deze heten
afbeelding1
afbeedling2

beide jpg's van een berglandschap :S
en de tijd waarop ze gister avond aangemaakt zijn weet ik niet meer wat ik aan app geïnstalleerd zou moeten hebben wat ze daar neer gegooid moet hebben :S

bevat pinnacle 11 toevallig dit soort bestanden? ik zie wel dat ik dat rond die tijd geïnstalleerd heb.

Afbeelding1.jpg

http://img14.imgspot.com/?u=/u/07/218/17/Afbeelding1.jpg

Dit is een van de twee plaatjes. Deze heet afbeelding1.jpg en is gemaakt ergens in maart 2002 :confused:

Is er niet ergens in het registry te achterhalen hoe bestanden ergens op je schijf terecht komen?

Laatst bewerkt:
Er is volgens mij geen manier om uit te zoeken hoe die bestanden daar terecht zijn gekomen.
Maar ik denk niet dat je je druk hoeft te maken, want er is geen virus wat als doel heeft om 2 mooie foto's op de pc te plaatsen.
Als je de bestanden zat bent, gewoon verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan