2 outlooks

Status
Niet open voor verdere reacties.

StanleyKelder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Hallo,

ik heb net een nieuwe laptop en heb nu zowel daar als op mijn gewone computer outlook staan. Als ik echter mijn mail op mijn laptop ontvang komt hij hier op de computer niet meer binnen. Hoe kan ik zorgen dat ze gewoon op beide plaatsen binnen komen?

Alvast bedankt!

Marjan Gerrits

Ga naar <Extra>, kies <opties>, tabblad <e-mailinstellingen>, kies <e-mailaccounts>,selecteer je account (1x links klikken) , kies voor <wijzigen>, kies <meer instellingen>, kies tabblad <geavanceerd>, klik aan <kopie van berichten op de server bewaren>.
Succes !

Ga naar <Extra>, kies <opties>, tabblad <e-mailinstellingen>, kies <e-mailaccounts>,selecteer je account (1x links klikken) , kies voor <wijzigen>, kies <meer instellingen>, kies tabblad <geavanceerd>, klik aan <kopie van berichten op de server bewaren>.
Succes !

Let wel op dat je het vinkje aanzet dat het na x aantal dagen worden verwijderd. Anders blijft de mail bij je provider staan en loopt je mailbox vol.

Niet als je zorgt dat de mail op beide computers regelmatig wordt binnengehaald en gelezen. Bovendien zou ik dit alleen instellen op de comp die het meest gebruikt wordt.

Niet als je zorgt dat de mail op beide computers regelmatig wordt binnengehaald en gelezen. Bovendien zou ik dit alleen instellen op de comp die het meest gebruikt wordt.

Dat werkt niet . Als je het vinkje niet aanzet om het na x aantal dagen te verwijderen blijft de mail dus staan en loopt je mailbox vol. Als je het op 1 pc instelt en je gebruikt toevallig een tijdje de andere pc dan loop je dus weerk kans dat het volloopt maar dat is afhankelijk hoeveel mail je krijgt. Als dat niet veel is zou je het inderdaad op 1 pc kunnen instellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan