2 PC's aan elkaar aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

KKOPPI

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
hallo

het is misschien een domme vraag, maar kan ik 2 pc's aan elkaar aansluiten zodat ik gebruik kan maken van 2 processors, videokaarten, ram geheugen enz.

?

Voor zover ik weet niet. Zou niet eens weten hoe je dat voor elkaar kan krijgen.

Ik heb ooit eens 'freaks' die hiermee bezig waren er over bezig gehoord. Ze wilden dit ook en waren 'dicht' bij de oplossing maar nog net niet. Ik weet niet in hoeverre ze er in geslaagd zijn maar ik zou het in geen geval aanraden. Het lijkt me dat je daar alleen maar een onstabiel systeem van zou krijgen.

Wil je zo'n computer echt zou ik investeren in een moederbord waarop je 2 videokaarten d.m.v. sli of crossfire kan aansluiten en eventueel 2 processoren alhoewel dat je dat voornamelijk alleen in servers tegenkomt.

Je kan ook gewoon beide computers in een netwerk leggen en ze de taken laten verdelen: of nouja, jij verdeelt de taken en dankzij het netwerk kan je vanop 1 van beide computers ze allebei besturen. Dat lijkt mij realistischer en zinvoller

In de hoedanigheid dat de TP starter, 2 pc's wil laten samenwerken is mij niets bekend.
Wel op netwerkgebied door middel van "clustering"

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan