2 pcs pimpen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dstollie

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2009
Berichten
24
Nou ik heb zo langzamerhand 3 pcs op mn kamer + nog een laptop dus ik dacht laat ik eens 2 van mijn minst goeie computers compleet pimpen. Nu is mijn vraag aan jullie of er nog ideeën rondzweven in de gedachten en die samen met mij te willen delen.
Kep trouwens al wel een idee: De computer compleet te spuiten naar rood,wit,blauw en oranje, dus een holland pc. Denk je dat je een beter idee hebt plaats hier dan een berichtje. Btw: als ik een idee heb houd ik hier een topic bij om jullie natuurlijk op de hoogte te houden van dit krankzinnige idee
 
hmzzzz
ligt aan het geld wat je wilt uitgeven,
je kan ofcourse gaan zeggen ik koop een doorzichtige kast(of je haalt een zijkant plaat weg en vervangt deze voor plasticglas) en je zet er dan neon lichten in.
of je gaat em sprayen met rood wit blauw en dan een oranje leeuw er op
 
Eerst dacht ik om alles eruit te halen en in een bierkrat te zetten, totdat ik nog een oude (niet goed werkende) subwoofer zag die precies groot genoeg was voor alles.
Ik heb alles in de kast uitgetekend en het past ook top maar ik zit met een probleem wat betreft warmte ik heb nu een kleine fan op het moederboard wat standaard is en de psu.
Omdat ik de psu niet helemaal aan de buitekant van de kast kreeg heb ik tussen de psu en het gat in de kast een koker gezet (zie bijlage), de wanden van de kast zijn ook 2cm waarvan ik bij 1 kant plexiglas wil plaatsen.
Nu mijn vraag: koelt deze constructie genoeg zo niet wat moet ik veranderen?
 

Bijlagen

  • Naamloos.png
    Naamloos.png
    15,7 KB · Weergaven: 43
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan