2 PC's sychroniseren op 1 USB-stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

Michieldv

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2011
Beste mensen,

Weet iemand of dat mogelijk is om vanuit 2 pc's met een switch op 1 usb te kunnen.
Ik wil op mijn werk tegelijkertijd op 1 usb stick kunnen werken, zodat we daar een werkmap op kunnen zetten en tegelijkertijd op de zelfde bestanden kunnen.
Of heeft iemand een andere oplossing. een netwerk is niet mogelijk... en een site, zoals spideroak doen we niet want we zijn daar net alle mappen op kwijt geraakt, totaal onbetrouwbaar dus.

Ik hoop dat iemand een oplossing kan geven voor het sychroniseren van een werkmap...!

Alvast heel erg bedankt!!!

Mvg Michiel

En hoe verbind je nu met internet dan? Oftewel. Zeer waarschijnlijk beschik je al over een netwerk en kun je best een eenvoudig NAS (Synology DS212+ oid) kopen. Van daaruit kun je bestanden en printers delen.

Excuseer dat ik zo laat ben, ik had er niet meer aangedacht en we hadden een tijdelijke andere oplossing.

@nestles

Iemand heeft in dit netwerk al een workgroup aangemaakt. En daar kan ik alleen op inloggen, maar ik kan zelf nu geen nieuwe meer aanmaken.
Maar met die persoon wil ik het niet delen, weet iemand hoe ik alsnog een workgroup kan aanmaken?

Groet Michiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan