2 pc's voor grabit

• Onderwerp starter Onderwerp starter pcdom
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

pcdom

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Hallo ik werk op een labtopp met ftd en grabit (alles de betaalversie) Dit wil ik nu ook gaan doen op de stand allone. Ik heb alle wachtwoorden, inlogcode's etc etc van mijn labtopp overgenomen maar ik kan niets douwloaden via de stand allone. Op de labtopp werkt alles nog steeds naar behoren. Wat ik wil is dat eigenlijk wel mogelijk. Wie weet raad. Bedankt vast voor het antwoordt. groet Jan

Ik kan het niet uit je verhaal halen maar die stand alone heeft een internetverbinding?

Hoe heb je alles overgezet? Alles opnieuw geinstalleerd? Krijg je meldingen?

allebei de pc,s staan op het net. Op de stand allone is alles met de nieuwste versie geinstaleerd. Alles letterlijk overgenomen van de laptopp maar geen connect.
de melding is 502 disconnet. rara rara

Op beide pc's staat Grabit met dezelfde instellingen.

Welke nieuwsserver gebruik je?

Draaien allebei de Grabit's tegelijk? Zo ja, dan heb je op de 2e pc waarschijnlijk meer threads open dan toegestaan. Met mijn standaard @Home nieuwsserver kan ik max 3 threads tegelijk hebben. Met Virtualbox 10threads tegelijk. Wanneer er op de eerste pc al 8 threads (het maximale in Grabit) openstaan, en je doet er op de 2e pc nog eens 8 bij op hetzelfde account, dan heb je dus meer threads open dan toegestaan en krijg je volgens mij melding 502.

bedankt voor al je antwoorden. Alle instellingen stonden goed, alleen............ mijn wachtwoord was hoofdletter gevoelig. Is dat ff stom. alles draait weer zoals vanouds. Toch bedankt en veel pcplezier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan