2 schermen 1 pc Videokaart vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

oli414

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2012
Ik wil 2 schermen op 1 pc, Ik heb alles hiervoor aangesloten ook heb ik alles ingesteld zoals het moest alleen nu wil ik weten of ik wel de goede videokaart heb?!

Ik heb de Nvidia Geforce G100, Kan deze twee schermen aan, Of heb ik nu iets totaal verkeerd?

Ik maak voor 2 schermen gebruik van het volgende
vga_dvi_05.jpg

en ik heb aan de achterkant dus: 1 Blauwe VGA en 1 witte DVI
Beide schermen zijn VGA (zeg ik dat goed?)

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee

Laatst bewerkt:
zoals ik opmaak uit andere forum posts op het internet, zie ik dat het wel mogelijk moet zijn 2 beeldschermen aan te sluiten. Zoals je aangeeft klopt het dus ;)

dat is dan mooi maar mijn rechter (tweede scherm) Blijft zwart, Ik heb al verschillende tutorials geprobeerd en ultramon werkt niet (start niet op)

Hoi !

Ultramon is overbodig !

Start - configuratiescherm - beeldscherm - resolutie aanpassen.

Je kunt daar de 2 schermen configureren naar wens. (Ik ga uit van Win 7).

Greetz,

Harry.

sorry maar ook dit heb ik al geprobeerd maar alsnog hij blijft zwart...

als ik het tweede scherm heb gekoppeld en ik druk op Ok of Toepassen, dan gaat dat vinkje weer automatisch weg?!

(ik ben nu de driver aan het updaten mocht dat nodig zijn (ergens gelezen)

Laatst bewerkt:
UHM dus dat zou dan beteken dat ik een andere videokaart nodig heb en dat gaat ongeveer kosten?

ik heb een acer aspire x1700

Laatst bewerkt:
Hoi !

Zou je niet eerst even navragen of ik het goed heb?
Tenslotte: de wonderen zijn de wereld nog niet uit......

Maar goed: ik begrijp dat je 'n OEM-PC hebt, en dat beperkt het aantal mogelijkheden nogal.....
Ruimte - voeding etc.

Als je echt 'n nieuwe graka wilt kopen moet je eerst vertellen welke OEM-PC je hebt, en waar je je PC zo allemaal voor gebruikt.

Greetz,

Harry.

Heb het geprobeerd te vragen maar als ik support doe dan moet ik kiezen welk merk mijn pc is maar acer staat er niet eens bij -,-

(op de site van nvidia)

op de site van acer lukt ook niet, Aankoop datum, Dealer enzovoort weet ik niet omdat deze pc is overgenomen van iemand anders

Ik snap wat je bedoelt met Beperkt, Ik weet zelf niet eens of er wel een graka bij past wat de pc is vrij klein en achter de pc is er weinig ruimte voor iets extraas.

*Ik ben bang dat dit een speciale 'game' pc is die niet echt veel uit te breiden is met andere videokaarten*
(dit is geen probleem meer externe video kaarten bestaan blijk baar ook :-)
Bij een externe videokaart is het daarbij belangrijk welke ik neem?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan