2 schermen 1 startbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

MagicBiglia

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2006
Beste
Is het eigenlijk mogelijk om dus 2 schermen te hebben ( dat lukt :p ) en dan ook een tweede startbalk onderaan .. ?

Nogal vervelend dat de vensters van scherm 2 op scherm 1 staan :p

Groet
Jeroen

ik heb zowat hetzelfde probleem maar ik zal je mijn bevindingen meedelen...
wat je wel kan doen is het volledige scherm kopiëren naar je 2e scherm en dan heb je 2 keer volledig hetzelfde scherm maar ik denk niet dat je dat wilt he ;)
eerder dat 2e scherm als verlengde niet?

wel, ik gebruik het programma ultramon.
Dan heb je alle programma's die open staan ook op de taakbalk op je 2e scherm.
Het nadeel is wel dat je niet de starknop hebt, snelstarten of het klokje en de tray icoontjes(dus msn, avg icoontjes...)

Ikzelf heb daar ook al een topic over geopend maar ik denk gewoon niet dat dat mogenlijk is tot zover wanneer je een 2e scherm neemt als je verlengde van je 1e scherm.
Ik hoop dat je er iets aan hebt :thumb:

Ultramon kun je zo instellen, dat programma's die je in het tweede scherm open hebt, ook op die taakbalk weer gegeven worden. Systray en klokje instellen ben ik niet tegen gekomen. Vraag me ook af waarom je die twee keer zou willen.

Ultramon kun je zo instellen, dat programma's die je in het tweede scherm open hebt, ook op die taakbalk weer gegeven worden. Systray en klokje instellen ben ik niet tegen gekomen. Vraag me ook af waarom je die twee keer zou willen.

het probleem is dat ik alleen een startbalk heb op scherm 1 en logischer wijze ook alle vensters die erop staan ;)

ik zal eens kijken naar u Toolke

alvast bedankt
jeroen.

ok dank u wel .. probleem opgelost met uw tool !

dank u wel ;)

Jeroen

systray om snel de muziek van itunes te pauzeren bijvoorbeeld, snel utorrent te openen etc... (ik weet namelijk wel dat je een itunes speler kunt laten weergeven in de taakbalk maar dat is niet echt wat ik verlang)
en het klokje om snel nog even het uur te bekijken dat ik niet altijd van scherm moet verspringen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan