2 schermen - laptop + beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

MarcoTD

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2010
beste,

ik wil graag 2 schermen gebruiken met maar 1 toetsenbord / muis..

kan ik daarvoor een laptop + beeldscherm gebruiken? met toetsenbord en muis van de laptop.. of dat ik normale PC gebruik met scherm en alleen het beeld van laptop..

wat moet ik doen en welke kabels heb ik nodig??

Grafische kaart?

Wat voor grafische kaart zit erin? als je op je laptop nog een extra aansluiting hebt om een extra beeldscherm aan te sluiten ( vga, dvi of hdmi) dan is dat geen enkel probleem.

m.v.g

Robert

ik neem aan dat er wel een vga (blauw 4kant ding 15pins) daar kun wel heel veel mee "doe het zelf ook'':thumb:
het scherm moet wel ongeveer de zelfde resolutie hebben heb je niet een los computerscherm probeer gewoon.
ga naar windows mobiliteitscentrum en dan exstern scherm aansluiten en maak je keuze

:eek:let wel een laptop scherm staat lager als een gewoon beeldscherm:eek:

laptop + scherm

grafische kaart weet ik niet :shocked: maar ik wil niet dat je op beide schermen hetzelfde ziet, maar dat je op beide schermen verschillende dingen kan doen.. en ja ik heb zo'n blauwe aansluiting.. ik neem aan VGA...

Edit: ik kan het mobiliteitscentrum nergens vinden?? en verder ook nergens iets over extra beeldscherm toevoegen..

Laatst bewerkt:
prima

als je zo'n vga aansluiting hebt dan hoef je alleen je beeldscherm aan te sluiten. vervolgens ga je naar de scherminstellingen (daar waar je je resolutie aanpast) als het goed is zie je daar dan een 2e beeldscherm staan die je kan instellen of je hetzelfde wilt zien of dat je je bureaublad wilt uitbreiden naar dit scherm.

m.v.g

Robert

als je zo'n vga aansluiting hebt dan hoef je alleen je beeldscherm aan te sluiten. vervolgens ga je naar de scherminstellingen (daar waar je je resolutie aanpast) als het goed is zie je daar dan een 2e beeldscherm staan die je kan instellen of je hetzelfde wilt zien of dat je je bureaublad wilt uitbreiden naar dit scherm.

m.v.g

Robert

Heel erg bedankt voor de reactie's ik hoop dat het lukt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan