2 schermen op 1 computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

M4v3r1ck

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2008
hey mensen ik heb de zoek knop gebruikt maar ik kwam er niet uit vandaar vraag ik het hier maar ff

ik heb een probleem denk ik:p
ik heb op mijn computer een dvi en een vga aansluiting, de dvi aansluiting daar is mijn televisie op aangesloten en nu heb ik ook een vga kabel gekocht om op me computer scherm aan te sluiten zodat ik kan switchen tussen de tv en mijn gewone beeldscherm, nu heb ik die vga kabel aangesloten maar nu doet hij het op de tv wel maar op mijn computer scherm niet.

wie kan me helpen

Welke videokaart heb je ?
Bureaublad -- > eigenschappen -- > instellingen -- > daar kan je het instellen!

Laatst bewerkt:
jah dat dacht ik dus ook maar wanneer ik naar instellingen gaat dan staat er 1 videokaart zeg maar en ik kan niet switchen ofzo want hij staat in het grijs

ik kan niet direct zien welke video kaart het is omdat de computer van mijn opa is en daar ben ik nu niet

Laatst bewerkt:
Vaak heb je een soort "force" optie om detectie af te dwingen.
XP of Vista?
En staan de schermen aan tijdens het starten?

jah schermen staan allebij aan bij het starten en het draaid allemaal op windows xp

Het kan geen kwaad om het type videokaart hier te posten. Klik eens rechts op mijn computer, eigenschappen, hardware, display adapter. Wat staat daar?

Ron

hey mensen ik heb de zoek knop gebruikt maar ik kwam er niet uit vandaar vraag ik het hier maar ff

ik heb een probleem denk ik:p
ik heb op mijn computer een dvi en een vga aansluiting, de dvi aansluiting daar is mijn televisie op aangesloten en nu heb ik ook een vga kabel gekocht om op me computer scherm aan te sluiten zodat ik kan switchen tussen de tv en mijn gewone beeldscherm, nu heb ik die vga kabel aangesloten maar nu doet hij het op de tv wel maar op mijn computer scherm niet.

wie kan me helpen

Nou heb ik zo'n soortgelijk probleem,Dvi uitgang zit m'n lcd scherm maar tv out [scart] heb ik de tv,
Nou vind ie alleen nog maar de tv en niet meer m'n lcd scherm.
Ga ik in 't nVidia menu stat er standaard aangevinkt [een scherm,en dat is m'n tv] dit kan ik ook niet uitvinken en zie ook alleen maar de tv staan in de kolom meerdere schermen??

Voorheen had ik altijd scherm en dan tv [kloon].
Maar sinds een dag of twee doet ie raar,geen scherm meer,alleen tv.
Op 't scherm kom ik ook niet in de veilige modus,en in de veilige modus laat ie het nvidia desktop manager ook niet zien:shocked:

Een dag heeft alles nog normaal gewerkt tot gisteren avond,toen klikte ik op 't icoontje nVidia control panel en gelijk hield m'n scherm ermee op :shocked:

Heb een medion systeem van de aldi XL8383 met geforce 6610XL videokaart,
Wie heeft ervaring met dit soort geintjes of weet 'n oplosing??

Ben benieuwd,laat maar horen.

grtzz G.

tweede scherm

;)Heb al de hele dag zitten te kl.te.,heb toen maar eens [weer] een keer de vga aansluiting gebruikt,en jawel hoor,toen vond ie het scherm weer.
Dus werk nu maar eens eerst zonder dvi aansluiting maar probeer 't later maar weer eens met een andere dvi kabel,wellicht dat er in deze een "kink" is gekomen.;)

als er iemand nog wat anders weet zie/hoor ik 't wel.

grtzz

Slotjes doen we niet aan ;).
Je mag hem zelf even op opgelost zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan