2 schermen op 2048*1152 resolutie niet mogelijk?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kakebeeke

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2004
Ik heb 2 27 inch dell monitors, maar kan er maar 1 op een 2048*1152 resolutie draaien. De andere kan niet hoger dan 1920*1080. Ik kan wel beide schermen op deze resolutie draaien, maar dat vind ik zonde.

Mijn videokaart is een NVIDIA GeForce GTX 550 Ti, is het hier niet mee mogelijk? Of waar ligt het aan dat ik niet allebei de schermen op een 2048*1152 resolutie kan draaien? Ik heb het gebeurd met een VGA, DVI en een HDMI kabel, maar dat maakt allemaal blijkbaar niks uit.

Zijn het beide precies dezelfde schermen? Want niet alle schermen van hetzelfde formaat hoeven hetzelfde max resolutie te hebben...met een gtx 550ti zou het eig prima moeten werken

Als je heel zeker weet dat het exact hetzelfde schermen zijn dan weet ik het niet :(
Maar als het niet hetzelfde zijn is het mogelijk dat de ene gewoon niet hetzelfde resolitie heeft en beperkt wordt tot 1900x1080 veel schermen gaan hier trouwens niet overheen , alleen de wat goeie schermen

Om hogere resoluties te draaien dan 1920x1080 op meerdere beeldschermen,moet je een dual link DVI kabel gebruiken ipv de standaard bijgeleverde...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan