2 sites tegelijk in 1 venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

jussi

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Is het mogelijk en zo ja hoe om in één en hetzelfde venster 2 (delen van) sites tegelijk te krijgen? Ik wil in korte tijd een flinke verzameling links gebruiken en de daarbij behorende sites bekijken. Tot nu toe moet ik dan steeds van link naar site en dan weer terug van die site naar de verzameling links. Ik zou die verzameling links in bijvoorbeeld het linker deel van het scherm willen hebben en dan elke site zelf op het rechter deel van het scherm.
Wie kan mij helpen?
Bedankt alvast!
Ik heb Explorer, Netscape en Firefox.

Screenshots in je aanklikbare button zetten?

Of als je op de link gaat staan en je klikt op de rechter muis knop, dan keis je voor "openen in nieuw venster" zo wordt de site met "links" bewaard en krijg je de snelkoppeling in een nieuw venster te zien.

"Screenshots in je aanklikbare button zetten" begrijp ik helaas niet.

"venster naar de helft van je scherm slepen" is me gelukt, maar het venster met de verzameling links verdwijnt als ik een van de links daarvan aanklik

"Of als je op de link gaat staan en je klikt op de rechter muis knop, dan keis je voor "openen in nieuw venster" zo wordt de site met "links" bewaard en krijg je de snelkoppeling in een nieuw venster te zien."
Die site met links wordt wel bewaard maar is niet meer zichtbaar.
Ik zou zo graag de links zichtbaar hebben in het ene deel van het scherm en de site die opgeroepen wordt door aanklikken van een link in het andere deel .

Hier is een leuke oplossing voor. Ga naar start, typ mmc en geef enter. Er verschijnt nu een scherm. Klik op actions en add/remove snap-inn's. Scroll naar onderen tot je link to webadress tegenkomt. Klik op add, ok en nog een keer op ok. Voer het web adres in als daar om wordt gevraagd.

Doe hetzelfde voor de andere website en verdeel de vensters naast elkaar. Sla de mmc op.

BINGO!!! Zeer bedankt hangmat. Het was wel even puzzelen. Ik heb Windows 98. Ik denk dat de truc alleen voor Explorer werkt, maar dat vind ik geen probleem. Ook was het zo dat de site die opkwam na het aanklikken van de link over dat deel van het scherm kwam te liggen waarop de links staan en moest ik dus steeds de site verslepen om die links weer zichtbaar te maken. Later (ik weet niet meer waardoor) hoefde dat niet meer en werkte alles perfekt.
Te gek!!
Zeer bedankt nogmaals!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan