2 Spellen die vreemd doen=== HULP NODIG!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

armandhas

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2009
Berichten
20
De betreffende spellen zijn: Dragon Age: Origin's en Battle for Middle Earth 2

Probleem bij Dragon age = Wil nie Updaten naar 1.02a en ik heb opnieuw geinstalleerd meerdere keren. En nog steeds doet ie het niet.

Probleem bij Battle for Middle Earth 2 = Start niet!!! Uitleg: Ik installeer het spel en als je vervolgens het spel start, komt het "splash"-screen om te laden, maar slaat vervolgens vast.
Ik heb instructies op het internet gevolgd en een options.ini gemaakt in mijn battle for middle eath bestanden, maar dat had gen effect. Opnieuw geinstallleerd, maar verder dan dit weet ik ook niet wat ik hieraan kan doen.

Ik ben een behoorlijke leek, dus als iemand een oplossing heeft en het in tokkie nederlands kan uitleggen zou ik dat zeer op prijs stellen.

Mvg Hein
P.S. Sorry dat de niet zo specificerend is titel, maar ik heb dringend hulp hierbij nodig, want ik begin...nogal gefrustreerd te raken hiervan
 
We beginnen simpel met de specs van je PC en het besturingssysteem.
Hierna wil ik een poging tot hulp wagen ;)
 
owjah dat was ik vergeten te zeggen inderdaad

windows 7 64x
4 gb werkgeheugen
200gb vrij op de harde schijf
ati radeon 4800 met hd ondersteuning
intel i7 nogwat (sorry maar die kan ik niet meer terug vinden)

voor meer info vraag maar eff
 
Oke top man, hier kunnen we wat mee.

1e spel: Deze is niet illegaal ? Dit kan namelijk het updaten blokkeren (meestal de no cd crack)

2e spel: Heb je al geprobeerd deze met "administrator rechten" te starten en zo nodig in compabiliteits modus ?

Je system is behoorlijk high end, en ik ga ervan uit dat je een 850 of 920 i7 hebt. Aan je systeem ligt het dus niet.
 
Spel 1 (Dragon Age): Spel in niet legaal, maar geupdate voor de crack er over heen is gegaan. Ik heb het ook geprobeerd met een legale versie btw en daar had ik hetzelfde probleem mee. In configuratie zegt ie versie is 1.02, maar als ik IN het spel DLC probeeer te installeren zegt het spel dat ik versie 1.02 heb.

Spel 2 (Battle for etc.): Geprobeerd en geprobeerd. meerdere malen opnieuw geinstalleerd, maar ook dat werkte niet.


En zoals je al zei mijn PC is best high-end, dus het is niet alsof de specs van de spellen te hoog zijn voor mijn PC
 
Laten we het erop houden dat de game legaal is ;)

Ik snap je niet helemaal, want je noemt bij beide handelingen dat de game al naar 1.02 geupdate is. Dan is het toch goed ?

Bij de tweede game is het erg vreemd, maar als je alles al geprobeerd hebt en de game start niet zul je het op een gegeven moment toch op moeten geven.
Meestal is er wel een oplossing, maar dat zul je echt zelf uit moeten zoeken. Dat kan ik niet voor je doen vanachter mijn laptop ;)
 
Wat betreft Dragon Age: Zoals ik al zei. De launcher start een configuratie op en die geeft aan dat het versie -1.02. Maar zodra je het spel gestart heb en de downloadable content probeert te installeren, dan zegt het spel dat het versie 1.00 is. Dus inderdaad zo tegenstrijdig als maar kan, maar ik kan er helaas niks aan doen.

Wat Battle for Middle Earth betreft: Op een gegeven moment heb ik ook opgegeven het zelf uit te zoeken en dus kwam ik naar een forum voor hulp en daarom ben ik hier :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan