• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

2 tabbladen uit 1 spreadsheet op apart scherm tonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Effe een plaatje:

NieuwVensterExcelbat.jpg

Klik dus op Nieuw venster (rechts in het plaatje) en sleep dan één van die vensters naar je tweede monitor.

Greetz/Excelbat

verschillende tabbladen

Dank voor je reactie, maar ik bedoelde om uit het voorbeeld excelbestandje het tabblad "matchblad" op een monitor en het tabblad "zwart"op de tweede monitor. Heb je hier ook de oplossing voor? Alvast bedankt

Co

Als je dus je venster versleept hebt, kan je in dat venster het gewenste tabblad aanklikken.

Greetz/Excelbat

2 schermen

Sorry, ik krijg het niet voor elkaar. Kan wel naar het andere blad slepen, in de taakbalk staan beide bestanden, maar kan er maar een op het scherm krijgen

Bij mij werkt het wel. Effe wat anders, hoe is jouw beeldscherminstelling (dus van jouw beide monitoren)?
Beeldscherminstelling is te bereiken door de Windowstoets en de P tegelijkertijd in te drukken.
Staat deze op 'uitbreiden' (juiste instelling) of op 'dupliceren' (foutieve instelling)?

Greetz/Excelbat

Nou vooruit, nog een plaatje:

NieuwVensterExcelbatTwee.jpg

Klik op 'alle vensters' en dan opent zich een pop-up. Kies 'verticaal', en dan heb je twee excelvensters op één beeldscherm. Pak één van deze excelvensters met je muis op, en versleep 'm naar de tweede monitor.
Dat moet 'm echt doen.

Greetz/Excelbat

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan