2 van de usb's werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

benmeneerjamin

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Hallo,
Ik heb een laptop ( een hp compaq nx9420) en die heeft 4 ub poorten, maar sinds kort doen er 2 usb poorten niet meer, wat kan ik er aan doen?
Benmeneerjamin

Je hebt ook alleen maar problemen met dat ding zeg.

Alles in apparaatbeheer van USB, echt alles deïnstalleren, rebooten, laten installeren met de driver cd erbij indien daarom wordt gevraagd, zo ook de xp3 cd en zo alles installeren.(de losse bestanden waar om wordt gevraagd staan nog op de schijf, dus verwijzen naar die bestanden kan ook, effe in verkenner zoeken maar meestal windows\system).

Ik heballes gedaan, driver gedeinstalleerd en alles wat jij zegt maar helpt niet, en xp3 cd wat is dat? als het windows xp sp 3 cd is ik heb er windows 7 op staan

Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, dat staat nergens hè, gokte maar wat.
Geen gele uitroeptekens in apparaatbeheer?

Helemaal niks, kan het zijn dat ze kapot zijn? en weet je dan hoeveel het ongeveer kost om te laten repareren?

Nee, geen idee, kijk eens in de bios of alles op enabled staat w.b. de USB, denk het wel maar toch.

Je zou ook eens een live cd/dvd van Knoppix of Ubuntu kunnen proberen of ze daar ook weg zijn, weet je of het aan windows ligt of de hardware.

Ik zal linux ubuntu eens downloaden, kijken of ze dan wel werken ik zal straks posten hoe het is gegaan ;)

Best kans dat Ubuntu ze niet ondersteund? (Lijkt me raar, maargoed, je weet maar nooit)
Of bedoel je dat ze het in zowel Ubuntu als Windows 7 het niet doen?

Op windows 7 werken er 2 van de 4 en op ubuntu werken er 0 van de 4 geen dus

Hmm als ik de website van HP mag geloven zit er een Intel Chipset in je laptop.
Probeer [hier] eens te kijken of er een update is voor je Intel hardware

Dan kan ik je eerlijk gezegd ook niet echt verder helpen, hopelijk kunnen andere mensen meer voor je betekenen

Ik zal de commputer misschien binnenkort naar de computershop brengen, misschien weten zij wat te doen daar

Ja, informeren bij een computerwinkel kan geen kwaad, die kunnen fysiek even kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan